اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ساختار انتظامی غرب استان تهران تغییر می‌کند/22 درصد تماس‌های سرقتی مردم کاهش پیدا کرده است

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: ساختار غرب استان تهران تغییر خواهد کرد و در این ساختار گشت‌ها نیز بیشتر خواهد بود و این مایه خوشحالی است که بتوانیم جواب مردم را داده و سر موقع سر صحنه‌های جرم حاضر شویم.

ساختار انتظامی غرب استان تهران تغییر می‌کند/22 درصد تماس‌های سرقتی مردم کاهش پیدا کرده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس ظهر امروز سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران ظهر امروز در جمع نمازگزاران در مصلی شهر پرند با توجه به نقش نیروی انتظامی و امنیت پایدار در کشور اظهار کرد: امنیت را ما مدیون شهدا هستیم.

وی در بخشی از سخنان خود خطاب به مردم شهر پرند گفت: مطالبه‌گری حق شماست و ما هم باید پاسخگو باشیم، هر کس که مسؤولیت دارد باید پاسخگو باشد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه با اشاره به شهادت یکی از نیروهای نیروی انتظامی به دست یکی از قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه غرب استان تهران و دستگیری قاتل آن از دستگاه قضایی خواست با شدت و در اسرع وقت مجازات شود تا درس عبرتی برای کسانی که به هر شکلی تعدی می‌کنند، باشد.

وی ادامه داد: ساختار انتظامی کشور با تصویب مقام معظم رهبری توسط سرلشگر باقری ابلاغ شد که تحول عظیمی را در نیروی انتظامی رقم خواهد زد و این برگ زرینی است که در مجموعه نیروی انتظامی اتفاق افتاد که مطمئنن اثرات و ثمرات این ساختار امنیت مثال‌زدنی را در کشور ایجاد خواهد کرد.

سردار کیوان ظهیری در ادامه عنوان کرد: غرب استان تهران نیز ساختارش تغییر خواهد کرد و در این ساختار گشت‌های ما، پاسخگویی‌ ما نیز بیشتر خواهد بود و این مایه خوشحالی است که بتوانیم جواب مردم را داده و سر موقع سر صحنه‌های جرم حاضر شویم.

وی ادامه داد: در ابتدای حضور بنده در فرماندهی غرب استان تهران ۱۱۰ را نداشتیم و با پیگیری‌های انجام شده هم‌اکنون بیش از ۲۰۰ تیم موتوری ۱۱۰ را در غرب استان تهران آماده سازی کردیم و همه کلانتری‌ها دارای ۱۱۰ هستند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: ما هر هفته طرح‌های محله محور، اقتدار، ضربت، نجات و آرامش را در غرب استان انجام می‌دهیم با استفاده از تمام ظرفیت و همین امر باعث شده که امروز ۲۲ درصد تماس‌های سرقتی مردم کاهش پیدا کرده است.

وی در ادامه با اشاره به آسیب‌های ویروس منحوس کرونا و مبارزه نیروهای انتظامی با مفسدان و اخلال کنندگان عرصه خدمات بهداشتی گفت: تعداد شهدای نیروی انتظامی کمتر از شهدای کادر درمان نبوده است.  

سردار کیوان ظهیری در ادامه خطاب به مردم گفت: ما  از شما و در کنار شما هستیم و با اخلال‌کنندگان امنیت، مال‌خران ، قاچاقچیان، فروشندگان مواد مخدر و آنچه که ممنوع است و جان مردم را به خطر می‌اندازد برابر قانون به شدت برخورد می‌کنیم.

وی در ادامه با توجه به حضور وزیر کشور و استاندار به شهر پرند گفت: اقدامات خوبی را شروع کرده‌ایم در شهر پرند در بحث ایجاد یگان‌های انتظامی، نامه‌نگاری‌ها انجام شده و از نظر خودرو و امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی تقویت خواهد شد و در حال حاضر ۷۶ درصد نیروهای انتظامی پرند افزایش یافته است و 15 دستگاه خودرو و موتورسیکلت در همین چند روز اخیر به شهر پرند اختصاص پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه با توجه به نقاط حادثه‌خیز در غرب استان تهران گفت: نقاط حادثه خیز در غرب استان تهران را توانستیم با کمک همه دستگاه‌ها کاهش دهیم و به همین دلیل ۲۵ درصد کشته‌های ما در غرب استان تهران کاهش پیدا کرده است. 

وی در پایان از مردم خواست جهت پیشگیری از سرقت و ایجاد امنیت توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول