اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان: نهاد امامت جمعه بلندگوی مردم است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، نهاد امامت جمعه را بلندگو و صدای مردم دانست و گفت: توقع و مطالبات مردم با توجه به زیادی مشکلاتشان به‌حق و منطقی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان: نهاد امامت جمعه بلندگوی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در جلسه شورای اداری دامغان، با گرامیداشت ۲۷ آذرماه، روز شهادت شهید مفتح، کار دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه که در دامغان شکل گرفته است، را تحسین کرد و آن را الگویی برای همه استان دانست.

وی، دامغان را محل نمو بزرگانی چون آیت‌الله شاهچراغی دانست و افزود: ایشان افتخاری برای استان و جزو برکات زمین هستند و باید تجلیلی درخور شأن آیت‌الله شاهچراغی از او انجام گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با ارائه گزارشی از سفر به روستاهای سرکویر و بخش قهاب، نهاد امامت جمعه را بلندگو و صدای مردم دانست و گفت: ما برای شنیدن صدای مردم به میان آنها رفتیم و توقع و مطالبات مردم با توجه به زیادی مشکلاتشان به‌حق و منطقی است.

مطیعی بیان کرد: استان را یک واحد به‌هم‌پیوسته می‌دانیم و شما هم دامغان را یک واحد متصل بدانید و مشکلات روستاهای دورافتاده را نیز مشکل شهر دامغان بدانید.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، عدالت‌محوری را وظیفه همه مسؤولان در هر بخشی دانست و شفافیت در تصمیمات را از نکات مهمی توصیف کرد که مردم توقع دارند انجام شود.

مطیعی مصداق مهم جهاد تبیین را همین شفافیت دانست و گفت: باید مسائل را برای مردم تبیین کرد و اعتماد مردم به نظام را برگرداند و البته مهم‌ترین راه التیام اعتماد مردم، تطبیق عمل و گفتار مسؤولان است.

وی با تقدیر از فعالیت‌های جهادی نماینده مجلس، امام جمعه و فرماندار دامغان، همراهی مسؤولان ارشد شهرستانی با یکدیگر را مغتنم دانست و افزود: این همراهی باید الگویی برای دیگر مدیران باشد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/ن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول