اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سالانه بیش از ۵۰ هزار نظریه کارشناسی در پزشکی قانونی گلستان صادر می‌شود

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان در حضور رئیس قوه قضاییه گفت: سالانه بیش از ۵۰ هزار نظریه کارشناسی در حوزه‌های معاینات، تشریح، آزمایشگاه و کمیسیون در پزشکی قانونی گلستان صادر می‌شود.

سالانه بیش از ۵۰ هزار نظریه کارشناسی در پزشکی قانونی گلستان صادر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسین زارعی عصر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه دستگاه  قضائیه به نمایندگی از سازمان‌های تابعه این دستگاه در حضور حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه اظهار کرد: بنده به نمایندگی از دستگاه‌های تابعه مسائل و مشکلات هر یک از دستگاه‌ها را به صورت مجزا بیان‌ می‌کنم.

وی درباره مشکلات اداره کل بازرسی گلستان تصریح کرد: با توجه به فرسوده بودن ناوگان این اداره کل، تامین اعتبار لازم برای خرید خودرو، با توجه به اینکه ساختمان جدید اداره کل بازرسی سال گذشته به بهره‌برداری رسیده تامین اعتبار برای تجهیزات فناوری و اطلاعات در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در تامین زیرساخت‌های اولیه ضروری است.

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان خاطرنشان کرد: پزشکی قانونی بازوی دستگاه قضایی در پرونده‌های مرتبط به امور پزشکی بوده و در این راستا سالانه بیش از ۵۰ هزار نظریه کارشناسی در بخش‌های معاینات، تشریح، آزمایشگاه و کمیسیون صادر می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به کمبود فضای فیزیکی و تجهیزات تخصصی، آزمایشگاهی و تشریحی  در مرکز استان، نیاز است هر چه سریع‌تر تامین اعتبار لازم در راستای تکمیل پروژه‌های پزشکی قانونی انجام شود.

زارعی گفت: تامین اعتبار برای خرید ژانرتور با توجه به قطعی‌های مکرر برق و تامین اعتبار برای خرید تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، سالن تشریح و سالن فناوری و اطلاعات از دیگر انتظارات این اداره کل است.

وی درباره انتظارات اداره کل تعزیرات حکومتی گلستان بیان کرد: مجوز استفاده از ساختمان‌های‌مازاد دادگستری برای استقرار ادارات تعزیرات حکومتی تابعه، هماهنگی و دستور همکاری به نیروی انتظامی برای اجرای ماده  ۷۵ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای استقرار نیروهای آموزش‌دیده برای اجرای احکام پرونده‌های قاچاق کالا و ارز، اجرایی شدن تبصره چهار ماده واحده اصلاح قانون تعزیرات حکومتی مبنی بر اجرای احکام تعزیرات حکومتی توسط واحدهای اجرای احکام دادگستری، ارتباط سامانه دادرسی تعزیرات حکومتی به سامانه ثنا دادگستری از انتظارات این اداره کل است.

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان خاطرنشان کرد: اداره کل ثبت و اسناد و املاک گلستان در راستای وظایف قانونی خود در تثبیت مالکیت اشخاص حقیقی و حقوقی در راستای تحقق اهداف قانون حدنگار گام‌های خوبی برداشته و انتظار می‌رود مشکلات این دستگاه اجرایی‌ مانند تامین نیروهای انسانی به ویژه نقشه‌بردار و کمک به صندوق رفاه کارکنان مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: احداث کانون اصلاح و تربیت، تکمیل پروژه اردوگاه شهرستان علی‌آبادکتول، تکمیل زندان یک‌هزار نفری گنبدکاووس، راه‌اندازی پایگاه سلامت و اورژانس پزشکی در هریک از زندان‌های استان توسط دانشگاه علوم پزشکی گلستان، احداث یک زندان در مراوه‌تپه و دو بازداشتگاه در گنبدکاووس و بندرگز از دیگر مسائل مربوط به اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی است.
انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول