اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

امکان خرید 9 کیلوگرم میوه‌های یلدایی در میادین با 100 هزار تومان

خرید یک عدد هندوانه 5 کیلوگرمی و 4 کیلوگرم انواع میوه‌های یلدایی از میادین میوه و تره بار تهران با مبلغ 100 هزار تومان امکان‌پذیر است.

امکان خرید 9 کیلوگرم میوه‌های یلدایی در میادین  با 100 هزار تومان

خبرگزاری فارس ـ محمدولی جلیلوند: در حال حاضر، هر کیلوگرم انار با قیمت 16200 تومان، هر کیلوگرم ازگیل با قیمت 18 هزار تومان و هر کیلوگرم خرمالو با قیمت 22 هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.
هر کیلوگرم هندوانه چیتی نیز با قیمت 5600 تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد که یک عدد هندوانه به وزن 5 کیلوگرم را می‌توان با قیمت 28 هزار تومان از میادین خریداری کرد. 
به این ترتیب، با مبلغ 100 هزار و 400 تومان، می‌توان 2 کیلوگرم انار، یک کیلوگرم ازگیل و یک کیلوگرم خرمالو به همراه یک عدد هندوانه 5 کیلوگرمی (جمعاً 9 کیلوگرم میوه‌های ویژه شب یلدا) را از میادین میوه و تره بار تهیه کرد.
گفتنی است، فروش ویژه شب یلدا که از صبح امروز 25 آذر در 267 میدان و بازار میوه و تره بار شهرداری تهران به منظور پاسخگویی به نیازهای شهروندان آغاز شده است، تا شامگاه روز سه‌شنبه 30 آذر (شب یلدا) ادامه دارد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول