اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اعطای تسهیلات بانکی به صاحبان مشاغل خودرویی در قم

تفاهم‌نامه همکاری سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با یکی از بانک‌های استان به‌منظور اعطای تسهیلات بانکی به صاحبان مشاغل و صنوف وابسته به خدمات خودرویی منعقد شد.

اعطای تسهیلات بانکی به صاحبان مشاغل خودرویی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، تفاهم‌نامه مشترک سازمان میادین شهرداری قم با حضور هاشمی نژاد دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها و مدیر شعب بانک صادرات استان قم به‌منظور اعطای تسهیلات بانکی به صاحبان مشاغل و صنوف وابسته به خدمات خودرو، منعقد و در مرحله اجرا قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم ضمن اشاره به این تفاهم‌نامه و در نظر گرفتن تسهیلات بانکی برای صاحبان مشاغل و صنوف وابسته اظهار کرد: به‌طورکلی اعطای تسهیلات و در نظر گرفتن طرح‌های تشویقی برای واحدهای صنفی مرتبط با هدف تسهیل در امر انتقال و ساماندهی صنوف انجام می‌پذیرد.

علیرضا مظفری خاطرنشان کرد: تمام مزایای طرح برای صاحبان مشاغل بازگو خواهد شد و متقاضیان واحدهای صنفی واقع در شهرک خودرو می‌توانند از تسهیلات بانکی که پس از تنظیم قرارداد و معرفی به بانک عامل صورت می‌پذیرد استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه ۹۵ درصد صاحبان مشاغل خودرویی فاقد ملک تجاری یا به عبارتی مستأجر هستند، افزود: باور مجموعه شهرداری بر این بوده که با راه‌اندازی شهرک خودرو و بهره‌گیری از حضور صاحبان مشاغل در رونق این شهرک، رشد و ارزش‌افزوده بالا نصیب صاحبان مشاغل و صنوف وابسته خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم استفاده از طرح‌های تشویقی را ابزار تسهیل در انتقال مشاغل و صنوف آلاینده ارزیابی و تصریح کرد: انتقال اصناف به‌ویژه صنوف آلاینده به داخل شهرک‌های تخصصی مانند شهرک خودرو می‌تواند مزایایی همچون کاهش صنوف آلاینده در شهرها، کاهش ناهنجاری‌های سمعی و بصری و کاهش ترافیک درون‌شهری را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول