اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کاهش ۵۰ درصدی بارندگی‌ها در کرمانشاه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: بارندگی های امسال استان تاکنون بیانگر کاهش 50 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

کاهش ۵۰ درصدی بارندگی‌ها در کرمانشاه

علی‌رضا کاکاوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص اهمیت آب شرب در استان، اظهار داشت: باتوجه به وضعیت بارندگی‌ها، اصلا اوضاع آبی استان مناسب نیست.

وی ادامه داد: سال گذشته در کل کشور در این رابطه مشکل داشتیم که در این بین استان کرمانشاه بیشترین کاهش بارندگی را داشت به طوری که حدود ۳۷ درصد ما نسبت به میانگین کاهش بارندگی داشتیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه افزود: امسال هم تا بدین لحظه اوضاع خوب نیست و حدود ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته که مشکل داشتیم باز کاهش بارندگی داریم.

وی خاطرنشان کرد: براساس اعلام هواشناسی از امشب بارندگی‌هایی را داریم که امیدواریم بارندگی‌ها خوب و مناسب پیش‌رو باشد و تا حدودی بتواند کمبودها را جبران کند، ولی در مجموع باید حتما مدیریت مصرف مدنظر داشته باشیم.

کاکاوند اشاره‌ای به بحث کیفیت آب استان داشت و گفت: آزمایشگاه شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه توانست گواهینامه آی.ام.اس (IMS) را اخذ کند و جزء معدود آزمایشگاه‌های کشور هستیم که این گواهینامه را داریم.

وی افزود: گواهینامه آی.ام.اس شامل سه استاندار مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای، بحث مدیریت محیط زیست و پیرامونی ISO ۱۴۰۰۱ و مدیریت کیفیت تولید و خدمات است.

کاکاوند در پایان، گفت: خیال هم‌استانی‌ها از لحاظ کیفیت آب راحت باشد چون که مجهزترین آزمایشگاه غرب کشور را در شرکت آب و فاضلاب استان داریم.

انتهای پیام/پ/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول