اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مشکل تعارضات ملکی چند واحد تولیدی بندر ترکمن بعد از ۱۸ سال مرتفع شد

رئیس کل دادگستری گلستان در حضور رئیس قوه قضائیه گفت: در بازدیدهای به عمل آمده از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی در بندر ترکمن، مشکلات تعارضات ملکی چند واحد تولیدی در این شهرستان بعد از ۱۸ سال ظرف مدت ۴۸ ساعت مرتفع شد.

مشکل تعارضات ملکی چند واحد تولیدی بندر ترکمن بعد از ۱۸ سال مرتفع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدر آسیابی در سفر رئیس قوه قضائیه به استان گلستان اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۱۶۷ فقره پرونده مشکلات واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی استان به دستگاه قضایی استان وارد شده که از این تعداد  مشکل ۶۱ فقره پرونده مرتفع شده است.

وی تصریح کرد: در هشت ماه گذشته هشت واحد تولیدی که کاملا تعطیل شده بودند با حمایت مستقیم دستگاه قضایی به چرخه تولید بازگشته و احیا شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۶ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی مرکز استان در محل استقرار واحدهای تولیدی مشکل دار واقع در شهرک‌ها و ناحیه های صنعتی استان برگزار و ۹۰ مورد از این مشکلات مصوب  شد که ۲۰ مورد آن مرتفع شده است.

وی ادامه داد: مشکلات بانکی واحدهای تولیدی به صورت مصوبه به لیست واحد بانکی استان اعلام شد و خوشبختانه بعد از دو جلسه این مشکلات مرتفع شده است.

آسیابی گفت: مشکل چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بندرترکمن به علت تعارضات ملکی بعد از ۱۸ سال طی بازدیدهای دستگاه قضایی مطرح و ظرف ۴۸ ساعت این مشکلات به کمیسیون مربوط به اداره کل ثبت اسناد مطرح و مرتفع شد.

وی بیان کرد: تاکنون ۴۰۹ مورد بازدید توسط اداره کل دادگستری استان، روسای دادگستری شهرستان‌ها و دادستان‌های استان انجام شده و ۴۷ واحد تولیدی تملک شده توسط بانک‌ها شناسایی و در حال رفع مشکلات آنها برای بازگرداندن به چرخه تولید هستیم.

انتهای پیام/۲۳۰۷/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول