اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نمایشگاه «اقدام تا عمل» در سمنان گشایش یافت

نمایشگاه مجازی «اقدام تا عمل» در قالب معرفی آثار پژوهشی اعضا، مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان گشایش یافت.

نمایشگاه «اقدام تا عمل» در سمنان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نمایشگاه مجازی «اقدام تا عمل» در قالب معرفی آثار پژوهشی کارشناسان، اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در کانون استان سمنان گشایش یافت.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان به فعالیت‌های علمی و تحقیقی در راستای شعار سیزدهمین ویژه‌برنامه‌ هفته‌ پژوهش مبنی بر «مسأله‌شناسی تا معرفت‌شناسی» به خلق اثر پرداخته و عناوین آثار پژوهشی خود را در این هفته به نمایش گذاشته تا در معرض دید همگان قرار گیرد.

هدف از ارائه این آثار، توسعه و ترویج فعالیت‌های پژوهشی، تشویق مخاطبان به انجام فعالیت‌های علمی و تحقیقی، افزایش سطح آگاهی و دانایی مخاطبان کودک و نوجوان، ایجاد انگیزه در مربیان اقدام‌پژوه و تشویق به مطالعه‌ میدانی در حوزه‌ی فعالیت‌های شغلی، پرورش حس کنجکاوی و روحیه پرسشگری اعضای نوجوان، بهره‌گیری از ایده‌های نو و خلاق پژوهشی و... است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/ن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول