اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

23 هزار و 960 قمی دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تاکنون یک میلیون و ۴۲۵ هزار و ۴۳۶ دز واکسن برای نوبت اول، بیش از ۶۱۴ هزار دز برای نوبت دوم و ۲۳ هزار و ۹۶۰ دز برای نوبت سوم به مردم قم تزریق شده است و در مجموع ۷۱ درصد مردم نوبت اول واکسن را دریافت کرده‌اند.

23 هزار و 960 قمی دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا قدیر امروز در نشست ستاد مقابله کرونا در استان قم که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته پرستار، اعلام کرد: دو روز قبل پس از گذشت حدود ۱۰ ماه، تعداد بستری های بیماران مبتلا به ویروس کرونا در قم، دورقمی شد.

وی میانگین مرگ‌ومیر ناشی از ابتلا به کرونا ویروس در هفته گذشته قم را ۰/۳ هفته های گذشته دانست و افزود: تا کنون یک میلیون و ۴۲۵ هزار و ۴۳۶ دز واکسن برای نوبت اول، ۶۱۴ هزار و ۴ دز برای نوبت دوم و ۲۳ هزار و ۹۶۰ دز برای نوبت سوم تزریق شده است و در مجموع ۷۱ درصد مردم نوبت اول و ۵۵/۷ مردم نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد: عادی انگاری مردم مهمترین خطری است که ما را تهدید می‌کند و با توجه به باز گشایی مراکز آموزشی، همچنان زدن ماسک و رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی اصلی ترین سیاست مقابله با افزایش ابتلا به کرونا است.

وی در پایان با اشاره به واکسیناسیون مراجع عظام تقلید در هفته گذشته بیان کرد: دریافت واکسن کرونا توسط مراجع عظام تقلید در کنار مقام معظم رهبری اتمام حجتی برای مدعیان بدون عمل بود و این حرکت زیبا باید سرلوحه کار همه آحاد مردم و مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول