اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت تداعی‌کننده امنیت هستند

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: پیشکسوتان از سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی و نیروهای مسلح هستند چراکه عنوان پیشکسوت تداعی‌کننده امنیت، حماسه‌آفرینی، ایثار و ازخودگذشتگی است.

پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت تداعی‌کننده امنیت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار محسن کریمی در دیدار با خانواده‌های پیشکسوتان و وابستگان سپاه اظهار کرد: پیشکسوتان از سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی و نیروهای مسلح هستند چراکه عنوان پیشکسوت تداعی‌کننده امنیت، حماسه‌آفرینی، ایثار و ازخودگذشتگی است.

وی افزود: پیشکسوتان سپاه با تلاش و مجاهدت‌های شبانه‌روزی و دفاع از ارزش‌های اسلامی در شرایط مختلف برای خدمت به انقلاب اسلامی و مردم از یکدیگر سبقت می‌گرفتند و به همین جهت مقام معظم رهبری برای بازنشستگان تعابیری ارزشمند به کارمی برند و این نشان‌دهنده جایگاه و منزلت والای آنها است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های پیشکسوتان در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی موجب شده امروز ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی برخوردار باشد و نقش‌آفرینی مؤثر این عزیزان توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

کریمی با اشاره به مجاهدت‌های پیشکسوتان در عرصه‌های مختلف گفت: به جهت رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و حماسه‌آفرینی‌هایی که پیشکسوتان سپاه و سایر نیروهای مسلح در طول خدمت انجام داده‌اند عنوان وابستگان به آنها داده می‌شود و وابستگان سپاه از ذخایر ارزشمند و سرمایه‌های معنوی سپاه هستند.

وی استفاده و بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند وابستگان و پیگیری امورات مادی و معنوی آنها را از اولویت‌های سپاه خواند و افزود: انتقال تجربیات ارزشمند یک ضرورت مهم است و همه باید کمک کنیم روحیه ایثار و ازخودگذشتگی در جامعه تقویت شود و وابستگان سپاه نقشی اساسی در تحقق این مسئله دارند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تأکید کرد: انتقال انگیزه، خلاقیت، ابتکار عمل و تجربیات ارزشمند پیشکسوتان جهاد و مقاومت و وابستگان سپاه به نسل جوان می‌تواند در راستای اجرای بهتر مأموریت‌ها در سپاه مؤثر باشد و لذا این عزیزان در تربیت نسل جوان انقلابی در سپاه و جامعه نقش مؤثری دارند.

کریمی ادامه داد: انتقال تجربیات و حماسه‌آفرینی‌های پیشکسوتان و وابستگان سپاه باید در قالب‌های مختلف فرهنگی و هنری در اختیار نسل جوان قرار گیرد تا آیندگان از رشادت‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان به‌خوبی آگاه شوند.

وی با بیان اینکه تکریم و سرکشی از خانواده‌های پیشکسوتان و وابستگان سپاه از اولویت‌های سپاه و وظیفه مهم محسوب می‌شود، افزود: سعی داریم ضمن تأمین نیازهای مادی و معنوی این عزیزان در راستای رفع مشکلات آنها همه توان را پای کار بیاوریم تا امنیت روحی و روانی آنها نیز تأمین شود.

در دیدار صمیمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با خانواده‌های اسماعیل رفیعی و عین‌الله محمدی از وابستگان سپاه، به‌مرور خاطرات و همچنین بیان دغدغه‌های خود در خصوص مسائل فرهنگی و دفاع مقدس و ضرورت انتقال تجربیات به نسل جوان پرداختند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول