اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فارس من| دستگیری عامل تیراندازی در مراسم عروسی دزفول/ پلیس با هرگونه تیراندازی در مراسم عروسی و عزا برخورد می‌کند

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول از دستگیری عامل تیراندازی در مراسم عروسی دزفول که منجر به مصدومیت یک فرد 35 ساله و کودک هفت ساله‌اش شد، خبر داد.

فارس من| دستگیری عامل تیراندازی در مراسم عروسی دزفول/ پلیس با هرگونه تیراندازی در مراسم عروسی و عزا برخورد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، مخاطبان با هدف پیگیری سوژه خود، کمپینی با عنوان «جلوی تیراندازی در مراسم عروسی و عزای مناطق جنوبی را بگیرید» را در سامانه «فارس من» ثبت کردند.

سرهنگ روح الله گراوندی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دزفول در خصوص این موضوع و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی برگزاری مراسم عروسی دریکی از مناطق شهرستان دزفول و استفاده از سلاح شکاری و تیراندازی که منجر به مجروح شدن پدر ۳۵ ساله و فرزند هفت ساله‌اش گردید، پس از متواری شدن ضارب از محل، دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری۲۰ با اقدامات اطلاعاتی در کمتر از ۱۲ ساعت محل مخفیگاه عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی طی عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز مورد استفاده در جرم کشف گردید.

فرمانده انتظامی دزفول ضمن اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی معترف شد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی ادامه داد: پلیس با هرگونه تیراندازی در مراسمات عروسی و عزا برابر قانون برخورد و از بزرگان طوایف خواست با فرهنگ سازی از این بدعت غلط جلوگیری کنند.

در صورت تمایل از این کمپین حمایت کنید «جلوی تیراندازی در مراسم عروسی و عزای مناطق جنوبی را بگیرید»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول