اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مناطق نفت‌خیز در تعقیب نماینده فوتبال گیلان/سپیدرود همچنان در صدر لیگ دو

سپیدرود رشت با توقف در مقابل نیروی زمینی تهران همچنان صدرنشین رقابت‌های لیگ دو باقی ماندند.

مناطق نفت‌خیز در تعقیب نماینده فوتبال گیلان/سپیدرود همچنان در صدر لیگ دو

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته دو فوتبال ایران سپیدرود صدرنشین در استادیوم فرسوده سردارجتگل رشت به مصاف نیروی زمینی تهران رفت که در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. 

سپیدرود علی رغم داشتن موقعیت‌های پرشمار و از دست دادن یک پنالتی در برابر نیروی زمینی همچنان بر صدر ایستاده تا با همراهی مالک جدید خود به روزهای خوب آینده امیدوار باقی بماند. 

حسن اشجاری سرمربی سپیدرود در این دیدار، مصطفی زینعلی، پویا عزیزپور، رضا فخری، علیرضا ربیع‌زاد، مبین رضاپور، هومن مسعودی، آرمان مردانی، حسین حق‌شناس، حسین آفرین‌زاد، میلاد نجفی و اویس کردجهان را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

معین تقوی بازیکن با اخلاق سپیدرود در تمرین روز گذشته سپیدرود مصدوم شد و امروز مورد عمل جراحی قرار گرفت و بازیکنان سپیدرود در هنگام ورود و گرفتن عکس تیمی با پیراهن معین تقوی وارد زمین شدند. 

امیررضا اکبری سرمربی نیروی زمینی هم در این دیدار محکد دریس، محمد مهدی‌پور، علی حدادی فر، اکبر بختیاری، مهدی قنبری، محمد مهدی لطفی، امیر حسین طاحونی، علی غلامرضایی، اکبر کربلایی، امیرحسین اسکندری و وحید نورمحمدی را در ترکییب تیم خود قرار داده بود. 

گزارش بازی
دقایق ابتدایی بازی موقعیت حساس این بازی برای سپیدرود بدست امد که دو کرنر پی در پی برای سپیدرود راهی به دروازه نیروی زمینی پیدا نمرد. 

در دقیقه ۹دیدار سانتر علی رصا ربیع‌زاد و ضربه سر آرمان مردانی با اختلاف کمی راهی اوت شد.

پس از گذشت ۱۸ دقیقه از بازی فرار امیرحسین طاحونی در عمق دفاع سپیدرود و شوت او که با فاصله کم از کنار دروازه سپیدرود به خارج رفت مهمترین موقعیت تیم نیروی زمینی بود. 

در اواسط نیمه اول تعلل زدن ضربه‌ی آخر توسط مردانی داخل محوطه شش قدم یک موقعیت خوب گلزنی را از سپیدرود گرفت. 

در اواخر نیمه اول فرار امیرحسین طاحونی در عمق خط دفاع سپیدرود و شوت سر ضرب او از داخل محوطه جریمه توپ را وارد دروازه سپیدرود کرد. 

اوایل نیمه دوم موقعیت مناسب برای پژمان ثباتی داخل محوطه جریمه می‌توانست گل تساوی سپیدرود را بع ثمر برساند که شوت ثباتی را محمد دریس با مشت دور کرد. 

دقیقه ۵۹ توپی که زیر پای آرمان مردانی در یک. فت و برگشت افتاد با شوت سرکش و دقیق آرمان مردانی وارد دروازه دریس شد تا بازی به تساوی کشیده شود. 

در ده دقیقه مانده به پایان بازی فرصت برای زدن کل برتری سپیدرود از دست رفت و ضربه پنالتی که بر روی خطای روی آرمان مردانی بدست آمده بود را حسین آفرین‌زاد به دست محمد دریس کوبید تا بلزی همچنان یک بر یک باقی بماند. 

دقیقه ۸۶ بازی نیز بعد از از دست رفتن پنالتی، سهیل ربیع زاده می‌توانست گل برتری را به ثمر برساند که تعلل او با دخالت مدافع نیروی زمینی همراه شد و نتیجه‌ای حاصل نشد.

خبر خوش برای سپیدرودی‌ها
پس از توافق با علی کریمی و پرداخت پیش پرداخت بازیکنان و کادر دیروز پنجره مقل و انتقالاتی باشگاه سپیدرود باز شد تا برای نخستین بار دست اشجاری بر روی نیمکت پر باشد. 

پخش مستقیم دیدار سپیدرود با نیروی زمینی تهران از شبکه باران دیگر اتفاق مثبت ورود مهندس نوید به عنوان مالک بود که در این مسابقه محقق شد تا پس از دو سال هواداران پرشمار باشگاه سپیدرود بتوانند بازی تیم محبوب خود را از تلویزیون تماشا کنند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول