اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف ۵۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات کویری پلیس

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در عملیات مشترک با پلیس استان یزد ۵۲۳ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۴۳۵ کیلوگرم حشیش و ۸۸ کیلوگرم تریاک در دل کویر کشف شد.

کشف ۵۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات کویری پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار عبدالله حسنی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت خبری از اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد در خصوص انتقال یک محموله بزرگ از دل کویر، هماهنگی‌ها و اقدامات لازم برای دستگیری قاچاقچیان انجام شد.

وی افزود: در تحقیقات بعدی مشخص شد قاچاقچیان، محموله را از شرق به قصد توزیع در نقاط مرکزی و شمالی کشور بارگیری کرده و در پوشش مسافرت خانوادگی آن را حمل می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: عملیات پلیس برای دستگیری این افراد طراحی شد و چند تیم ویژه و تخصصی به محور کویری دامغان- جندق اعزام شدند و محور را به‌صورت نامحسوس کنترل کردند.

حسنی ادامه داد: پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت، سرانجام خودروی زانتیای قاچاقچیان مشاهده و دستور ایست برای بررسی‌های بعدی صادر شد که راننده بدون توجه به دستور پلیس، اقدام به فرار کرد.

وی به اجرای طرح مهار اشاره کرد و افزود: در اثنای تعقیب و گریز، مأموران با رعایت تمامی جوانب و قوانین به سمت خودرو تیراندازی و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۴۳۵ کیلوگرم حشیش و ۸۸ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو خبر داد و خاطرنشان کرد: پنج نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول