اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

باید در حوزۀ اقتصاد کشاورزی ضریب تبدیل آب به درآمد ارتقا پیدا کند

استاندار قزوین گفت: رعایت الگوی کشت به گونه‌ای که بتواند معیشت و اقتصاد کشاورزان را ارتقا ببخشد و در عین حال منجر به کاهش مصرف آبی این حوزه شود باید به طور جدی در استان قزوین دنبال شود و ضریب تبدیل آب به درآمد ارتقا پیدا کند.

باید در حوزۀ اقتصاد کشاورزی ضریب تبدیل آب به درآمد ارتقا پیدا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در حاشیۀ افتتاح نمایشگاه کشاورزی عنوان کرد: با استفاده از فن آوری‌های نوین در پی ارتقای بهره‌وری در بخش کشاورزی و علمی‌تر کردن این حوزه باشیم.

وی افزود: نمایشگاه‌های این چنینی به توسعۀ استفاده از فناوری‌ها در بخش کشاورزی کمک می‌کند.

استاندار قزوین گفت: با توجه به محدودیت منابع آبی در کشور از جمله قزوین باید کشاورزی خود را به سمتی پیش ببریم که نهایت صرفه جویی در مصارف آبی این بخش را شاهد باشیم.

اعلایی همچنین اظهار داشت: رعایت الگوی کشت به گونه‌ای که بتواند معیشت و اقتصاد کشاورزان را ارتقا ببخشد و در عین حال منجر به کاهش مصرف آبی این حوزه شود باید به طور جدی در استان قزوین دنبال شود.

وی با بیان اینکه آب مایۀ حیات است و باید با حساسیت از آن استفاده کنیم و هدر رفت آن را تا جای ممکن کاهش دهیم، افزود: باید در حوزۀ کشاورزی کشور و استان قزوین ضریب تبدیل آب به درآمد ارتقا پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دوازدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی قزوین تا ۲۶ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برپا است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول