اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

غلامرضا صنعتگر: مسؤولان از صبر و نجابت مردم هرمزگان سواستفاده نکنند

غلامرضا صنعتگر خواننده مطرح هرمزگان گفت: مسئولان استانی و کشور از صبر و نجابت مردم شریف هرمزگان سوءاستفاده نکنند.

غلامرضا صنعتگر: مسؤولان از صبر و نجابت مردم هرمزگان سواستفاده نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامرضا صنعتگر هنرمند مطرح موسیقی کشورمان با حضور در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان، با دبیر و معاون این ستاد دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی پیرامون مشکلات و معضلات هنرمندان و عدم همکاری مسؤولان در رفع این مشکلات، عنوان داشت: هنرمندان هرمزگانی با اینهمه توان و استعداد مظلوم واقع شدند و بسیاری از آنان دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند و کسی به فکرشان نیست

صنعتگر عنوان کرد: نه تنها در حوزه هنرمندان بلکه در بسیاری از حوزه‌ها، استان هرمزگان از دیگر استان‌ها فاصله بسیار زیادی دارد که این نشان از عدم اتحاد و دغدغه مند نبودن مسئولان استان است و بیش از این از صبر و نجابت مردم شریف هرمزگان سوءاستفاده نکنند.

وی خاطرنشان کرد: زیبنده هرمزگان نیست با وجود اینکه قطب اقتصادی کشور است، رتبه اول فقر و فلاکت و گرانی در کشور باشد.

 حجت الاسلام کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان نیز در این دیدار  با اعلام حمایت از  جامعه هنرمندان و گلایه‌های این هنرمند محبوب ارزشی استان و کشور، عنوان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر بعنوان یک نهاد نظارتی و مطالبه گر، حامی مطالبه گران در تمامی عرصه ها و نیز عرصه هنرمندان است و دغدغه‌های بحق آنان را از مسئولان مربوطه مطالبه و تا حصول نتیجه مطلوب دنبال می‌کند.

حجت‌الاسلام  کریمی از حضور غلامرضا صنعتگر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان و بیان صریح گلایه‌ها نیز تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول