اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

یادواره 40شهید حمل و نقل یزد برگزار می‌شود/ توزیع 40 کمک جهیزیه به نیت شهدا

هر ساله 29 آذر ماه در تقویم رسمی کشور آغازگر هفته حمل نقل تعیین شده که دو سال است با ابتکار سازمان های وابسته به وزارت راه و شهرسازی در استان یزد این روز به یادواره شهدای حمل و نقل نیز مزین شده است.

یادواره  40شهید حمل و نقل یزد برگزار می‌شود/ توزیع 40 کمک جهیزیه به نیت شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمد‌علی اعتباری پیش از ظهر امروز در نشست خبری دومین یادواره شهدای حمل و نقل در استان یزد، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است همزمان با ۲۹ آذرماه یادواره ۴۰ شهید حمل و نقل استان یزد در محل پایانه مسافربری غدیر برگزار شود.

وی افزود: بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده اداره کل راهداری یزد ۲۲ شهید، راه آهن ۱۰ شهید، راه و شهرسازی پنج شهید، فرودگاه یک شهید و شهرداری یزد دو شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کردند.

دبیر اجرایی دومین یادواره شهدای حمل و نقل استان یزد در ادامه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را تضمین کننده ارزش‌های انسانی و والای ایثار و شهادت در جامعه دانست و گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات نهادینه کردن فرهنگ و باور جهادی است.

اعتباری روحیه جهادی را رمز پیروزی در همه عرصه ها عنوان و تصریح کرد: فرهنگ هشت سال دفاع مقدس محکم ترین سند راهبردی و الگویی مناسب برای توسعه همه جانبه ایران اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که محرومیت زدایی از جمله رویکردهای جدی دولت در امور مختلف است، خاطرنشان کرد: در این دوره یادواره شهدای حمل و نقل استان یزد به ازای هر شهید کمک جهیزیه و تسهیلات حمایتی بین زوج های نیازمند توزیع می شود.

دبیراجرایی یادواره شهدای حمل و نقل یزد تجلیل از خانواده شهدای حمل و نقل را از دیگر برنامه های در دستور کار این دوره یادواره شهدا، دانست و گفت: این مهم به صورت مشارکتی و با همکاری دستگاه های وابسته به وزارت راه و شهرسازی اجرایی می شود.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول