اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

سپاه‌منصور: دستمزدهای بالا تنها به چند بازیگر خاص می‌رسد/ از همه مردم خواهش می‌کنم واکسن بزنند

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با بیان اینکه دستمزدهای بالا تنها به چند بازیگر خاص می‌رسد گفت: از مردم خواهش می کنم که همگی واکسن بزنند، تنها راه نجات ما همین واکسیناسیون است.

سپاه‌منصور: دستمزدهای بالا تنها به چند بازیگر خاص می‌رسد/ از همه مردم خواهش می‌کنم  واکسن بزنند

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، خبرگزاری میزان گفت‌وگویی با فریده سپاه منصور بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون انجام داده است که بخش‌هایی از آن در ادامه می‌آید.

مادربزرگ هومن حاجی‌عبدالهی در سریال «خوشنام» هستم

- این روزها مشغول بازی در سریال «خوشنام» به کارگردانی «علیرضا نجف زاده» هستم، سریال کمدی که با توجه به فیلمنامه‌ خوبی که دارد به احتمال فراوان با استقبال مخاطبان روبرو خواهد شد. 

- من در این سریال نقش «مهربان» مادربزرگ نقش اصلی مجموعه با بازی «هومن حاجی عبدالهی» را بر عهده دارم، نقشی که با آثار قبلی من بسیار متفاوت بوده و دلیل خوبی برای بازگشت به بازیگری بعد از نزدیک به دو سال بیکاری بود. 

بعد از ابتلا به کرونا جرات نکردم سر کاری حاضر شوم

- در ابتدای شیوع بیماری نزدیک به دو ماه کرونا گرفتم و بعد از آن هم جرات نکردم سر کاری حاضر شوم. اما امروز که واکسینه شده ام و وضعیت کرونا هم بهتر شده ترجیح دادم که به بازیگری برگردم.

- در این دو سال کرونایی وضعیت هنرمندان مخصوصا پیشکسوتان گفتن ندارد، کمتر کسی است که نداند این دوران تا چه حد سخت گذشت.

دستمزدهای بالا تنها به چند نفر خاص می‌رسد

- شاید از بیرون همه فکر کنند که بازیگران وضعیت مالی خوبی دارند و دستمزدهای زیاد می گیرند اما باور کنید که این دستمزدها تنها به چند نفر خاص می رسد و اکثر بازیگران به نان شبشان هم محتاج می شوند.

- بسیاری از بازیگران در دو سال گذشته بیکار شدند، بسیاری از آنها مستاجر بوده و نیازمند کار همیشگی بودند. دو سال کرونا باعث شد که بسیاری شغلشان را عوض کنند.

تنها راه نجات ما همین واکسیناسیون است

- امیدوارم وضعیت تغییر کند، از مردم خواهش می‌کنم که همگی واکسن بزنند، تنها راه نجات ما همین واکسیناسیون است. حال که به اوضاع بهتری دست پیدا کردیم بهتر است تا آن را حفظ کنیم.

- شاید برخی فکر کنند که در همین وضع هم می توانند کار کنند اما نکته آنجاست که ما باید به فکر کسانی باشیم که در دوران کرونا آسیب پذیر بوده‌اند. این یک وظیفه همگانی است که کرونا را جدی بگیریم. 

به گزارش خبرگزاری فارس، خوشبختانه در ماه‌های اخیر و با روی کار آمدن دولت جدید، آمار واکسیناسیون در کشور رشد تصاعدی داشته و روز گذشته نیز مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۱۱ میلیون و ۸۴ هزار و ۷۳۸ دُز رسید. نتیجه این افزایش تزریق واکسن نیز کاهش چشمگیر مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی در ماه‌های اخیر است و روز گذشته مرگ و میر روزانه بیماران کووید۱۹ در کشور، به کمتر از ۵۰ نفر رسید. اما با این حال بر اساس آخرین آمارها حدود ۲۰ درصد از هم‌وطنان اقدام به تزریق واکسن نکرده‌اند و به گفته کارشناسان، بیشترین میزان بستری‌های کرونایی نیز مربوط به افراد واکسن‌نزده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول