اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جزئیات گزارش کمیسیون برنامه درباره بودجه شرکت‌های دولتی

گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره عملکرد بودجه سال ۱۳۹۹، عملکرد شش ماهه سالجاری و پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شرکتهای دولتی، بانکها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت، در مجلس قرائت شد.

جزئیات گزارش کمیسیون برنامه درباره بودجه شرکت‌های دولتی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ غلامحسین رضوانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در جلسه علنی امروز (سه شنبه) گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد عملکرد بودجه سال 1399، عملکرد شش ماهه سالجاری و پیشنهادی سال 1401 شرکتهای دولتی، بانکها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت را قرائت کرد.

وی در تشریح جزئیات این گزارش گفت: لایحه بودجه سال 1401 شرکت­های دولتی با استناد تبصره 4 ماده (182) قانون آئین­‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی به همراه عملکرد سال 1399 و عملکرد شش ماهه سال 1400 و گزارش نظارت و ارزیابی شاخص عملکرد در 15 آبان ماه از طرف دولت به مجلس ارائه شد و مطابق حکم مذکور جهت بررسی به دیوان محاسبات کشور ارسال گردید.

رضوانی بیان کرد: با توجه به نظر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات با تشکیل کارگروهی مقرر گردید بودجه پیشنهادی با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرائی، سازمان برنامه و بودجه کشور و دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش های مجلس مورد بررسی قرار گیرد. این گزارش نتیجه بررسی­‌های بعمل آمده کمیسیون و گزارش دیوان محاسبات کشور براساس لایحه اولیه می باشد و تغییراتی در بودجه شرکت­ها، بانک­ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت در لایحه نهایی تقدیمی دولت، صورت گرفته است.

متن گزارش را اینجا     بخوانید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول