اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

فاز دوم محور نسیم شمال به زودی افتتاح خواهد شد

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، از افتتاح فاز دوم محور نسیم شمال در روزهای آینده خبر داد.

فاز دوم محور نسیم شمال به زودی افتتاح خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس، فرج الله فصیحی رامندی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با دستور قاطع شهردار و تلاش‌های شبانه روزی معاونت عمرانی و پیگیری‌های شورای اسلامی شهر قزوین روز جمعه هفته جاری فاز دوم محور نسیم شمال افتتاح شده و به بهره برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: با دستور قاطع شهردار و تلاش‌ها و اقدامات شبانه‌روزی معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین و پیگیری‌های شورای اسلامی شهر قزوین روز جمعه مورخ 26 آذر ماه، شاهد افتتاح و بهره‌برداری از فاز دوم پروژهٔ نسیم شمال خواهیم بود.

رئیس شورای شهر قزوین گفت: با افتتاح این محور عبور خودروهای سنگین در خیابان اصفهان ممنوع شده و ضمن روان‌سازی ترافیک در منطقه، آسایش نسبی برای شهروندان و ساکنین این خیابان فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محور نسیم شمال به‌عنوان رینگ ارتباطی و ترانزیتی خارج شهر قزوین، به دلیل مشکلات زیرساختی از سال‌ها قبل دچار مشکل بود و خرابی جاده موجب نارضایتی شهروندان، مسافران و آسیب به خودروهای عبوری می‌شد. با توجه به اهمییت این محور برای شهروندان قزوین، فاز یک عمرانی بهسازی این جاده در سال گذشته به بهره‌برداری رسید و فاز دوم این جاده نیز با عنوان خیابان باغستان در روز جمعه افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول