اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آتش سوزی پشت فنس پایگاه هوایی بندرعباس ناشی از واژگونی خودرو بود

پیش از ظهر امروز آتش سوزی شدیدی پشت فنس پایگاه هوایی بندرعباس رخ داد که شایعاتی را در فضای مجازی بدنبال داشت اما اصل ماجر واژگونی یک خودروی حامل سوخت قاچاق بود که دچار آتش سوزی شد.

آتش سوزی پشت فنس پایگاه هوایی بندرعباس ناشی از واژگونی خودرو بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پیش از ظهر امروز دوشنبه آتش سوزی و دود شدیدی پشت فنس پایگاه هوایی بندرعباس رخ داد که برخی شایعات را در فضای مجازی بدنبال داشت.

مسعود رییسی سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی بندرعباس در این باره گفت:  ساعت ۱۰:۴۶ پیش از ظهر شهروندی طی تماس با مرکز ۱۲۵ آتش نشانی بندرعباس، از وقوع سانحه رانندگی و آتش سوزی خودرو سواری پژو پارس حامل سوخت در جاده میناب در پشت فنس پایگاه نهم شکاری بندرعباس خبر می‌دهد.

وی افزود: این حادثه کنار فنس پایگاه نیروی هوایی روبروی تالار آفتاب و مهتاب رخ داده بود و تیم های آتش نشان از ایستگاههای شماره ۳ و ۹ به محل اعزام شده و عملیات مهار و خاموش کردن آتش صورت می‌گیرد.

رییسی اضافه کرد: خودرو پژو پارس حامل سوخت قاچاق بوده که همین موضوع موجب گسترش سریع و زیاد حریق و از بین رفتن کامل آن شده بود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول