اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بسته خبری پلیس| از انهدام شرکت هرمی در نوشهرتا دستگیری سارقان احشام

فرمانده انتظامی نوشهر از دستگیری 13 نفر از اعضای یک شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد و گفت: 4 سارق احشام دستگیر و 70 راس دام در عملیات ماموران پلیس کشف شدند که ارزش ریالی احشام سرقتی کشف شده از سارقان بالغ بر ۷میلیارد ریال بوده است.

بسته خبری پلیس| از انهدام شرکت هرمی در نوشهرتا دستگیری سارقان احشام

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس، اکبر درویشی در تشریح این خبر، بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران، اعضای این شرکت هرمی که با اجاره منزلی در این شهرستان اقدام به فعالیت و عضوگیری و آموزش افراد می‌کردند،  شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی نوشهر، تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی،کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با تشکیل تیم‌های عملیاتی، ۱۳ نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف سیستم‌های رایانه‌ای، جزوات و کتاب‌های آموزشی در بازرسی از محل فعالیت این افراد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

درویشی با اشاره به این که وعده‌ سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا مهمترین شگرد شرکت‌‌های هرمی است از شهروندان خواست ضمن خودداری از شرکت در اینگونه فعالیت‌ها و تامل در انجام معاملات وسوسه‌ انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

*دستگیری سارقان احشام و کشف ۷۰ راس دام در نور

 علی داداش تبار، فرمانده انتظامی نور در تشریح  این خبر، اظهار کرد: در پی وقوع سرقت چند راس احشام از روستاهای شهرستان نور، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای ۴ سارق را در رابطه با سرقت‌های به وقوع پیوسته شناسایی و با هماهنگی قضائی، سارقان را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نور تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های تخصصی پلیسی به سرقت۷۰ راس دام اعتراف کردند.

داداش‌تبار با اشاره به اینکه هر ۴سارق تحویل مقام قضائی شدند، تصریح کرد: ارزش ریالی احشام سرقتی کشف شده از سارقان بالغ بر ۷میلیارد ریال بوده است.

*دستگیری سارق حرفه ای منزل در گلوگاه

 محمود کلوانی، فرماندهی انتظامی گلوگاه اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تیم ویژه ای از کارکنان پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت های صورت گرفته، و شباهت شگرد سارق در تمامی سرقت‌ها موفق شدند در این ارتباط متهم را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: متهم پس از شناسایی دستگیر که در بازجویی‌های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشود و به ۵ فقره سرقت منزل و معابر از نقاط مختلف شهرستان اعتراف کرد.

کلوانی با اشاره به اینکه چند مالباخته نیز در این خصوص به پلیس آگاهی مراجعه و شکایت خود را از متهم مطرح کردند، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول