اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۱۵۰۰ بانوی کارآفرین استان در تقویت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی فعال هستند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: ۱۵۰۰ بانوی کارآفرین استان در تقویت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی فعال هستند که تولیدات خود را در قالب بیستمین نمایشگاه مجازی «بازار ارغوان» به معرض نمایش عموم می‌گذارند.

۱۵۰۰ بانوی کارآفرین استان در تقویت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی فعال هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌جام، سیده طاهره طهماسبی عصر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های کارآفرینی بانوان تربت‌جامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگرچه کرونا به‌عنوان یک فاجعه غم‌بار جامعه بشری را تهدید می‌کرد ولی به همت زنان کارآفرین این تهدید به یک فرصت برای معرفی محصولات و تولیدات آنان در بخش‌های مختلف با بهره‌گیری از فضای مجازی تبدیل شد.

وی هدف از عرضه محصولات بانوان کارآفرین را در راستای اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی تحت یک شبکه جامع برشمرد و افزود: ۱۵۰۰ بانوی فعال کارآفرین استان فروش تولیدات خود را در قالب بیستمین نمایشگاه مجازی «بازار ارغوان» به معرض نمایش عموم می‌گذارند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی ادامه داد: با اشاره به اینکه علاوه بر سیاست برنامه‌ریزی، نظارت بر فعالیت‌های زنان و خانواده را در حوزه‌های مختلف بر عهده‌داریم گفت: بانوان کارآفرین به‌عنوان پیشانی توسعه در استان خراسان رضوی در یک و نیم سال گذشته هستند که عاشقانه و متعهدانه در این مسیر  تلاش و مجاهدت نمودند. ما باید به توان اقتصادی بانوانی که در بخش‌های خُرد خانگی فعال‌اند کمک کنیم و آنان را در مسیر بازار فروش محصولات تولیدی‌ حمایت کنیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول