اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نایب رئیس فدراسیون فوتبال: جادوگر کیست؟ من ‌آدم دانشگاهی هستم، کار غیر فوتبالی بلد نیستم

سرپرست نایب رئیسی اول فدراسیون فوتبال گفت: مردم حرف مستند و آدم‌هایی که کار علمی می‌کنند را دوست دارند، من دکترا دارم نباید خیابانی صحبت کنم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال: جادوگر کیست؟ من ‌آدم دانشگاهی هستم، کار غیر فوتبالی بلد نیستم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمیدرضا مهرعلی در حاشیه مجمع سالانه هیات فوتبال استان تهران در خصوص تهیه لباس‌های تیم ملی فوتبال اظهار داشت: من اطلاعی ندارم. یک عضو غیرموظف هیات رئیسه هستم. در فدراسیون فوتبال صندلی و اتاق هم ندارم. فقط برای حضور در جلسات هیأت رئیسه شرکت و کمک می‌کنم.

سرپرست نایب رئیسی اول فدراسیون فوتبال در مورد اینکه شرکت‌های زیر مجموعه او روابطی با فدراسیون دارند، گفت: کدام شرکت‌ها؟ جلسه می‌گذاریم و هرچه خواستید بپرسید. رشته من علوم ارتباطات است و دکترا دارم اما نباید خیابانی صحبت کنیم.

وی در مورد اینکه زمانی که در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بود به رسانه‌ها روی خوش نشان می‌داد، عنوان کرد: بله و یادم هست که مصاحبه می‌کردیم، الان مانند بقیه اعضای هیأت رئیسه عضو هستم و فقط برای جلسات می‌آیم. اگر کمک فکری هم باشد می‌دهم، اما در مورد شایعات و دروغ و دغل نباید خیابانی توضیح داد. باید با مدرک و مستند باشد.

مهرعلی در مورد اینکه در ماجرای VAR نقش او و شرکت‌هایش غیرقابل انکار است، اظهار داشت: به همه این مسائل فدراسیون طی اطلاعیه‌ای جواب داده است. مردم حرف خیابانی را دوست ندارند، مردم حرف مستند را دوست دارند، آدم‌هایی که کار علمی می‌کنند و منطقی هستند و منطق و مدرک را دوست دارند، نه شایعاتی که یک نفر مانند این پسر خوب می‌سازد و بر علیه دیگران حرف می‌زند و برای خودش گناه می‌خرد، این زشت است.

سرپرست نایب رئیسی اول فدراسیون فوتبال در مورد ارتباط با علیخانی عنوان کرد: همه را به شما می‌گوییم! حسین شریفی نشست می‌گذارد و همه را می‌گوید.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود، پشت پرده فدراسیون عزیزی خادم است، اظهار داشت: جدی؟ چه کسی می گوید؟

مهرعلی در خصوص اینکه گفته می‌شود با خوبان عالم و "ا.ا" ارتباط دارد، گفت: این سوال را از آن‌ها بپرسید. چه کسی ارتباط دارد؟ من شما را نمی‌شناسم!

وی پس از بررسی مدارک شناسایی یک خبرنگار عنوان کرد: شما هستید که من را انقدر دوست دارید؟‍ چرا تهمت می زنید؟ تهمت زدن خوب نیست و گناه دارد.

مهرعلی در پاسخ به این سوال که این ارتباط را تایید یا رد می‌کند، گفت: تهمت زدن خوب نیست. چه چیزی را رد کنم؟

وی در مورد ارتباط با جادوگر به نام "ا.ا" تصریح کرد: جادوگر کیست؟ من آدم دانشگاهی هستم. من استاد دانشگاه هستم. کار علمی کردم. کار غیرفوتبالی بلد نیستیم. این حرف‌ها چیست؟

مهرعلی در خصوص اینکه آیا این ارتباط را رد نمی‌کند، اظهار داشت: امکان ندارد چنین چیزی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول