اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

اعتبار ۲۰۰ میلیون دلاری برای راه آهن بوشهر-شیراز

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر با اشاره به موضوع راه آهن بوشهر، گفت: طی ۱۰ سال اخیر پروژه راه آهن بوشهر-شیراز حدود ۱۰ درصد پیشرفت داشت اما امروز برای مقطع اول آن اعتباری ۲۰۰ هزار دلاری تعیین شده و تا ۲۰۰ میلیون دلار توسعه پیدا می‌کند.

اعتبار ۲۰۰ میلیون دلاری برای راه آهن بوشهر-شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد تقی ایرانی معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی امنیتی فرامانداری شهرستان بوشهر با بیان اینکه مردم ما شرایط سخت کرونایی را پشت سر گذشته‌اند اظهار داشت: شرایط کرونایی کماکان بر کشور حکفرما است و ابتدای شیوع این بیماری نیز کشور با شرایط سخت تحریم و کمبود دارو و تجهیزات پزشکی مواجه بود که این شرایط اکنون پشت سر گذاشتیم. 

وی بیان اینکه امروز در شرایط بهتری قرار داریم ازود: در طول مدت سه ماهه دولت آیت الله رئیسی بیش از ۱۰۰ میلیون واکسن وارد کشور شد و در شرایطی که تا پیش از این برخی از مردم را شاهد بودیم که برای واکسیناسیون به کشورهایی همچون ارمنستان می‌رفتند اما امروز ما به دنبال مردم هستیم تا واکسیناسیون خود را انجام دهند.

اجرای طرح «امید» برای واکسیناسیون 

ایرانی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: بسیج در انجام این طرح سنگ تمام گذاشت و این طرح کمک بسیاری برای انجام واکسیناسیون عمومی کرد. 

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر از اجرای طرح «امید» برای واکسیناسیون خبر اد و گفت: اولویت دولت سلامت مردم و تزریق واکسن است، طرح «امید» هم در همین راستا برای مردم و به ویژه برای کارمندان اجرا می‌شود. 

با کارمندانی که واکسن کرونا نزنند برخورد می‌شود

وی تاکید کرد: همه کارمندان لازم است واکسن کرونا را تزریق کنند و پذیرفته نیست کارمندی این مساله را رعایت نکند و چنانچه دیده شود کارمندی از تزریق واکسن کرونا خودداری کرده است در مرحله نخست تذکر و سپس با آن برخورد خواهیم کرد. 

ایرانی با اشاره به بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی گفت: با آمدن دانش آموزان شور و نشاط به مدارس برگشته است اما با توجه به وجود بیماری کرونا مراقبت بسیاری ضروری است؛ خانواده‌ها هم مراقبت بیشتری کنند و در مدارس هم تمامی پروتکل‌ها رعایت می‌شود. 

مطالبه معلمان به حق است

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر با اشاره به تجمع صنفی معلمان طی چند روز اخیر ابراز داشت: مطالبه فرهنگیان و معلمان به حق است اما انتظار داریم این قشر زحمتکش شرایط کشور را قبل از ما درک کنند. 

وی بیان داشت: در حال حاضر کشور در شرایط رکود اقتصادی و کسری بودجه مواجه است و بهتر بود که با توجه به شرایط فعلی معلمان مطالبه خود را حفظ می‌کردند و در شرایط مطلوب‌تری آن را ابراز می‌داشتند؛ در شرایطی که بعد از گذر از شرایط سخت کرونا مدارس بازگشایی شد و دانش آموزان سر کلا س حاضر شدند نباید با این اقدامات کلاس‌های درس تعطیل شود؛ با وجود اینکه مطالبه معلمان به حق است اما در این شرایط پذیرفته نیست و موجب سوء استفاده عده‌ای در خارج از کشور می‌شود. 

اعتبار ۲۰۰ میلیون دلاری برای راه آهن بوشهر

ایرانی به موضوع راه آهن بوشهر کرد و گفت: طی ۱۰ سال اخیر پروژه راه آهن بوشهر-شیراز حدود ۱۰ درصد پیشرفت داشت اما امروز برای مقطع اول آن اعتباری ۲۰۰ هزار دلاری گذاشته شده است و تا ۲۰۰ میلیون دلار توسعه پیدا می‌کند. 

معاون سیاسی امنیتی استاتداری بوشهر با بیان اینکه یکی از رویکردهای دولت استفاده از ظرفیت و توان سرمایه گذاران است گفت: نشست‌های اخیر آقای استاندار بوشهر با برخی سرمایه گذاران خارجی نشان دهنده توجه به مساله سرمایه‌گذاری برای توسعه و پیشرفت استان است. 

وی همچنین با اشاره به نهضت جهش تولید مسکن در سطح کشور و استان بوشهر گفت: سهم استان بوشهر ۳۰ هزار واحد است که کلنگ استارت ساخت این واحدها ابتدای این هفته در شهر عالیشهر زده شده است. 

افزایش قیمت نان مشروط به ارتقای کیفیت است

صالح رحیمی فرماندار بوشهر نیز در این جلسه با اشاره به پیش رو بدون حماسه ۹ دی ابراز داشت: در روز ۹ دی مردم ایران بصیرت و هوشیاری خود را نشان دادند. 

وی با اشاره به افزایش قیمت نان ابراز داشت: افزایش قیمت نان در استان بوشهر نسبت با سایر استان‌های کشور با تاخیر حدود هشت ماهه انجام شده است؛ البته این افزایش قیمت مشروط به افزایش کیفی نان است و دستگاه‌های نظارتی وظیفه دارند بر کیفیت عرضه نان نانوایان نظارت داشته باشند. 

وی در ادامه بر تکریم و احترام ارباب رجوع توسط مدیران در ادارات تاکید کرد و گفت: انجام تغییرات و تحولات در بین مدیران یک رسم طبیعی است اما آنچه از آن‌ها به یاد می‌ماند داشتن اخلاق خوب و احترام به مردم است. 

به گزارش فارس، در این جلسه از زحمات و تلاش‌های یک‌ساله هادی اخلاقی در سمت معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان بوشهر تقدیر و طی حکمی مهدی عابدی به عنوان معاون جدید سیاسی امنیتی شهرستان بوشهر منصوب شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول