اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

جذب نیرو در شهرداری ارومیه طبق قوانین گزینشی صورت نمی‌گیرد/ لزوم ارسال آمار کامل دریافتی کارکنان شهرداری به کمسیون بودجه

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در جذب نیرو در شهرداری، طبق قوانین گزینشی عمل نمی‌شود و شهرداری ارومیه آمار و گزارش کامل نیروهای شهرداری و دریافتی‌هایشان به صورت عددی و ریالی و محل خدمتشان را به کمیسیون بودجه ارسال کند.

جذب نیرو در شهرداری ارومیه طبق قوانین گزینشی  صورت نمی‌گیرد/ لزوم ارسال آمار کامل دریافتی کارکنان شهرداری به کمسیون بودجه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه حسین پناهی اظهار داشت: شفافیت و انضباط مالی باید مدنظر قرار گرفته و عملکرد سالانه مورد بررسی قرار گیرد. 

 رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: در گزارش‌های مالی طی حسابرسی ایراداتی بر محل حسابرسی شده وارد می‌شود و لازم است پیگیری های لازم انجام گیرد.

وی گفت: با خزانه داری متمرکز حسابرسی متمرکز برقرار شود تا نوید بخش شفافیت،انسجام وانضباط مالی باشد.

پناهی ادامه داد: روند امور باید به نحوی باشد تا در مصوبات و تصمیمات کمیسیون‌های شورا از نتایج حسابرسی‌های خود استفاده مثبت کرده باشیم.

وی تأکید کرد: در سامانه پاکنا طبق دستور العمل باید برای وارد کردن اطلاعات همکاران از سوی کارگزینی انجام شده و گزارش آن به شورا ارائه شود.

پناهی با بیان اینکه در بودجه نویسی نیز  باید توجه ویژه به آمار پرسنل و حقوق‌های دریافتی‌های آنها داشت تا واقع بینانه تر باشد، ادامه داد: بررسی‌های لازم در خصوص پرداخت‌هایی با عناوین مختلف از سوی سازمانها و مجموعه‌های مختلف شهرداری به افراد باید بررسی و تحقیق لازم صورت گیرد.

وی بر ساماندهی جذب نیرو در شهرداری ارومیه تأکید کرد و افزود: در جذب نیرو در شهرداری متاسفانه طبق قوانین گزینشی عمل نمی شود.

پناهی با تأکید بر اصلاح ساختارها در شهرداری و توجه ویژه به این حوزه اظهار کرد: موانع و محدویت ها را بر اساس شعار سال باید مدنظر قرار داده و رفع کنیم  و پرداخت های شفاف و انضباط مالی و  پرداختی های همسان سازی ها  در حقوق پرسنل مورد توجه قرار داده شود.

وی خواستار ارسال آمار و گزارش کامل نیروهای  شهرداری و دریافتی‌هایشان  به صورت عددی و ریالی و محل خدمتشان به کمیسیون بودجه و امور حقوقی شد چرا که بر اساس آمار نیروی انسانی موجود بودجه نویسی انجام خواهد شد.

رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: حقوق رانندگان استیجاری از پایان قرارداد تا پایان شهریور ماه باید ۲۵ درصد افزایش یابد و از پایان شهریور افزایش  ۵۰ درصد برای رانندگان سواری و  افزایش۷۵ درصد برا خودروهای باری  تا پایان سال مدنظر قرار گیرد ولی طبق مصوبه شهرداری این مصوبه اعمال نشد است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول