اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فارس من| فرماندار رباط کریم: کادر درمان کافی در رباط کریم وجود ندارد

سرپرست فرمانداری رباط کریم به تامین اعتبارات مردمی برای احداث بیمارستان و مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: کادر درمان کافی در شبکه بهداشت و درمان رباط کریم وجود ندارد.

فارس من| فرماندار رباط کریم: کادر درمان کافی در رباط کریم وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، در کمپینی با عنوان نبود بیمارستان در نصیرشهر‌ استان تهران، درخواست ساخت بیمارستان و تجهیز بیشتر تنها ساختمان پزشکان این شهر مطرح شده است.

در همین رابطه امید احمدی سرپرست فرمانداری رباط کریم به آمادگی مجموعه‌های خیریه برای ساخت بیمارستان در نصیرشهر و درمانگاه تخصصی در مناطق محروم اشاره و اظهار کرد: بخش جدید بیمارستان فاطمه زهرا(س) رباط کریم احداث شده است، اما برای تاسیس آن پزشک و پرستار کافی وجود ندارد، به نحوی که اکثر نیروهای این بیمارستان از شهرستان‌های اطراف مانند ملارد هستند و اگر در محل خودشان مرکز درمانی ایجاد شود، بیمارستان رباط کریم همین نیروها را هم از دست می‌دهد.

وی با اشاره به این که از دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت بهداشت درخواست تامین کادر درمان کرده‌ایم، افزود: بهداشت و درمان نصیرشهر در قالب طرح شهید سلیمانی ۳ مرکز تزریق واکسن را مدیریت می‌کند و تجهیزات مناسبی دارد، البته نیاز به احداث بیمارستان وجود دارد و تخصیص زمین و اعتبارات مردمی آماده است، اما باید نیروی انسانی لازم از جانب وزارت بهداشت تامین شود.

ساخت بیمارستان در نصیرشهر به صرفه نیست

همچنین نظام ملک‌شاهی فرماندار سابق رباط کریم به بیمارستان ۲۱۰ تخت خوابه‌ فاطمه الزهرا(س) رباط کریم و بیمارستان امام حسین(ع) بهارستان اشاره و اظهار کرد: فاصله نصیرشهر تا بیمارستان رباط کریم حدود ۱۰ دقیقه و تا بیمارستان بهارستان تقریبا ۲۰ دقیقه است، پس مشکل دور از دسترس بودن تا حدودی وجود ندارد.

وی ساخت بیمارستان ۹۶ تختی در پرند تا سال آینده را نیز مطرح کرد و گفت: ساخت بیمارستان در شهر ۳۰ هزار نفری نصیرشهر به صرفه نیست، اما در شهری مانند پرند با جمعیت رسمی بالغ بر حداقل ۱۵۰ هزار نفر، احداث بیمارستان منطقی بوده که در سال آینده افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول