اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

سردار میرزایی: شناسایی باند ۲ هزار میلیارد تومانی جعل اسناد دولتی در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی باند بزرگ جعل اسناد دولتی به مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان خبر داد و گفت: تعدادی از اعضا باند دستگیر شدند، اسناد جعلی و تقلبی کشف و ضبط شده و به احتمال بسیار زیاد مبلغ تخلف افزایش می‌یابد.

سردار میرزایی: شناسایی باند ۲ هزار میلیارد تومانی جعل اسناد دولتی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار مرتضی میرزایی ظهر امروز در حاشیه برگزاری طرح ظفر ( شناسایی مجرمان) در استان مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این طرح در ۹ شهر استان مازندران در حال اجرا است.

وی گفت: برگزاری این طرح در سایر شهرستان‌های مازندران در دستور کار قرار داده داشته و تاکنون موفق شدیم که ۵۰۳ نفر از مجرمان، متخلفان و افراد تحت تعقیب را شناسایی و دستگیر کنیم.

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه ۱۱۴ نفر از افراد دستگیر شده سارق بودند، افزود: ۲۵۰ تیم عملیاتی در این طرح به‌کارگیری شدند.

وی اضافه کرد: عملیات فراگیر برای همه جرائمی در استان اتفاق می‌افتد در استان آغاز شده است، که در بخش  مواد مخدر نزدیک به ۵۵ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

میرزایی به کشف ۵۳ دستگاه خودور و ۲۲ قبضه سلاح غیر مجاز اشاره کرد و افزود: همچنین در ارتباط ۱۵ واحد متخلف در سطح استان پلمب شده است.

وی در ارتباط با جولان اراذل و اوباش در فضای مجازی، بیان کرد: در حال حاضر اقدام و تحرک خاصی از سوی اراذل و اوباش استان مشاهده نشده است، اجازه قدرت‌نمایی به اراذل در فضای مجازی و واقعی به این قشر نمی‌دهیم.

فرمانده انتظامی مازندران درباره ارسال مواد مخدر از طریق پست، گفت: این موضوع جدید نیست اما شیوه‌ها و شگردها تغییر کرده است، همکاری مناسبی بین نیروی انتظامی و اداره کل پست وجود دارد و به محض دریافت اطلاع از بسته‌ها مشکوک اقدامات قانونی را در دستور کار قرار می‌دهیم.

وی در ارتباط با قاچاق چوب،گفت: در طرح ظفر امروز نزدیک به ۱۰ تن چوب قاچاق کشف کردیم، انتظار داریم که مسؤولان و متولیان امر همکاری مناسب‌تری با نیروی انتظامی داشته باشند و با افرادی که به جنگل تعرض می‌کنند برخورد صورت گیرد.

میرزایی ادامه داد: انتظار داریم از سازمان‌های که در زمینه حفظ جنگل وظیفه دارند، پیگیر پرونده در دستگاه قضایی متخلفان این بخش باشند، مواردی وجود دارد پس از دستگیری افراد سازمان‌های شاکی پیگیری لازم را انجام نمی‌دهند.

وی در ارتباط با دستگیری باند جعل و سرقت اسناد در استان، گفت: این افراد با عناوین مختلف اقدام به جعل اسناد کرده و با توجه به مهارتی که در تهیه مدارک دارند اقدام به کلاهبرداری کرده‌اند از باند دستگیر شده فعلی حدود ۲ هزار میلیارد تومان اسناد جعلی و تقلبی کشف و ضبط شده و به احتمال بسیار زیاد این رقم افزایش می‌یابد.

 

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول