اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

پاسخ جالب جرارد به اوون علیه منچستریونایتد +فیلم

اسطوره لیورپول پس از باخت مقابل این تیم پاسخی جالب به مایکل اوون داد.

پاسخ جالب جرارد به اوون علیه منچستریونایتد +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از 7 سال «استیون جرارد» به ورزشگاه آنفیلد بازگشت تا با سرمربیگری استون ویلا مقابل این تیم رقابت کند. استون ویلا نمایش زیبایی نیز به اجرا گذاشت و لیورپول به سختی توانست از سد این تیم بگذرد.

پس از بازی، مایکل اوون که استودیوی برنامه لیگ برتر انگلیس قرار داشت، سوالی در خصوص حس و حال جرارد از بازگشت به آنفیلد پرسید و استیوی‌جی پاسخ کوبنده به این پرسش داد. 

اوون از جرارد پرسید: برای من، بازگشت به ورزشگاه آنفیلد خیلی سخت است و من متنفرم که چنین حسی را تجربه کنم. حس تو در موقع بازگشت به آنفیلد چگونه بود؟ 

جرارد پاسخ داد: من هم اگر برای یونایتد بازی می‌کردم ، متنفر بودم به آنفیلد بازگردم. 

 

به گزارش فارس، اوون و جرارد از بچگی در آکادمی لیورپول با هم بزرگ شدند و دوستان صمیمی به حساب می‌آیند. در اوج دوران فوتبالی، جرارد تصمیم گرفت که در لیورپول بماند ولی اوون در آرزوی رسیدن به مادرید راهی رئال شد و نتوانست عملکرد خوبی در این تیم به ثبت رساند. 

این پاسخ به سوژه بزرگ رسانه‌های انگلیسی بدل شد و واکنش‌های کاربران در فضای مجازی را به همراه داشت. جرارد در بازگشت به آنفیلد با تشویق با شکوه هواداران روبه‌رو شد و لحظاتی زیبا شکل گرفت. جرارد در استون ویلا به قدری درخشان ظاهر شده که بسیاری معتقدند که این اسطوره فوتبال جانشین کلوپ در این تیم خواهد شد و هدایت لیورپول را برعهده خواهد گرفت. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول