اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

شباهت‌های کلوپ و جرارد / ویژگی یک مربی خوب چیست؟

استیون جرارد امروز پس از 7 سال به آنفیلد بازخواهد گشت تا با عنوان سرمربی تیم رقیب دیداری رویایی و جذاب را با هواداران لیورپول به ثبت رساند.

شباهت‌های کلوپ و جرارد / ویژگی یک مربی خوب چیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس، انتظارها امروز به پایان خواهد رسید و از ساعت 18 و 30 دقیقه ، لیورپول به مصاف استون ویلا خواهد رفت. این 2 تیم در ماه گذشته نمایشی خیره کننده از خود نشان دادند و احتمال می‌رود جدال جذابی برگزار شد. البته اهمیت بازی به عملکرد آنها نیست بلکه، بازگشت «استیون جرارد» به آنفیلد مورد بررسی تمام رسانه‌ها قرار گرفته است.

اسطوره لیورپول پس از 7 سال که از این باشگاه به عنوان بازیکن خداحافظی کرد، قرار است به عنوان سرمربی استون ویلا دوباره به این ورزشگاه بازگردد. دیداری که بسیاری از هواداران لیورپول را تحت تاثیر قرار خواهد داد و برخی هواداران منتظر هستند تا این جدال زیبا و هیجانی را تماشا کنند.


آخرین عکس جرارد با آنفیلد پس از خداحافظی با شکوه با لیورپول

جرارد به یکی از بهترین مربیان ماه انگلیس لقب گرفت زیرا توانسته در 4 بازی ابتدایی خود برای باشگاه استون ویلا به 3 پیروزی و یک شکست دست یابد. آن شکست نیز مقابل پپ گواردیولا رقم خورد و منچسترسیتی به سختی توانست از سد آنها عبور کند.

جرارد که آماری خیره کننده در گلاسکو رنجرز اسکاتلند از خود به ثبت رسانده، حالا در لیگ برتر انگلیس نیز در استون ویلا شروعی طوفانی داشته است و می‌خواهد با شکست لیورپول این درخشش را تداوم بخشد.

جرارد یک شخصیت برنده دارد و می‌خواهد در آنفیلد نیز با اینکه خاطرات زیادی در آنجا خلق کرده، به پیروزی دست یابد. این شخصیتی است که بازیکنان رنجرز تعریف می‌کنند و معتقد هستند او یک مربی فوق العاده است.


جرارد در رنجرز یک شاهکار بزرگ رقم زد و توانست به سلطه 9 ساله سلتیک پایان دهد و قهرمان اسکاتلند نام گیرد

اندی فِرس،‌ دروازه‌بان آکادمی لیورپول و باشگاه رنجرز که در هر 2 باشگاه با جرارد کار کرده گفت:‌ به نظرم خیلی شباهت بین کلوپ و جرارد است. آنها به مانند هم با بازیکنان رفتار می‌کنند. یادم است یک بار سر تمرین، یورگن کلوپ به خاطر اینکه ضربه کوتینیو به داخل سطل افتاده بود، به سمت او دوید و چنان خوشحالی انجام داد که از خنده روده بر شده بودیم.

وی ادامه داد: آنها در عین حال که بازیکنان رابطه‌ای نزدیک و فوق العاده ایجاد کرده‌اند ولی یک کاریزمای بزرگ نیز دارند. شما در عین اینکه می‌دانید چقدر مربی دوستتان دارد ولی خیلی از او می‌ترسید و حساب می‌برید. این به نظرم ویژگی بزرگ مربیانی بزرگ چون یورگن کلوپ است که جرارد نیز این ویژگی را کاملا دارد.

ادوارد تاسگس،‌ بازیکن زیر نظر جرارد اظهار داشت: وقتی او را دیدم فکر کردم در بازی فیفا هستم و دارم با او ملاقات می‌کنم. پس از چندین بار مشاهده کردن چهره او متوجه شدم که این اتفاق واقعی است. ما خیلی زود با هم وفق پیدا کردیم و خیلی زود فهمیدم که چقدر جرارد مربی فوق العاده ای و انسان شریفی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول