اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سهم عمده‌ای از ذرات معلق و آلاینده‌های گازی به صنایع برمی‌گردد

شهردار اصفهان گفت: طبق گزارشات ارائه شده در صحن شورا سهم عمده‌ای از ذرات معلق و آلاینده‌های گازی به صنایع برمی‌گشت و کماکان این صنایع در حال فعالیت بوده و این آلاینده‌ها در حال انتشار هستند.

سهم عمده‌ای از ذرات معلق و آلاینده‌های گازی به صنایع  برمی‌گردد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان با حضور در بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در رابطه با بخشی از مشکل آلودگی هوا که به شهرداری برمی‌گردد تلاش‌های خوبی انجام شده است.

وی افزود: طبق گزارشات ارائه شده در صحن شورا سهم عمده‌ای از ذرات معلق و آلاینده‌های گازی به صنایع  برمی‌گشت و کماکان این صنایع در حال فعالیت بوده و این آلاینده‌ها در حال انتشار هستند.

قاسم‌زاده تأکید کرد: ما نباید به سمتی برویم که همه انگشت اتهام در موضوع آلودگی هوا به سمت شهرداری متوجه شود.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر با توجه به اشرافی که بر امور شهر دارد باید این مطالبه را جدی با سایر دستگاه‌ها مطرح کرده و پیگیری کند که در جلسه شورا حاضر شده و توضیح دهند.

وی تصریح کرد: شهرداری هم به سهم خود در حال تلاش است و سعی می‌کنیم به وظیفه خود بهتر عمل کنیم اما این نافی مطالبه شهرداری و شورای شهر از سایر دستگاه‌ها نباید باشد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول