اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مشکلات لرستان با کار روزمره برطرف نمی‌شود/ نیازمند مدیران جهادی و کار شبانه‌روزی هستیم

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شرایط استان لرستان پیچیده است، محرومیت در لرستان وجود دارد و باید کار ویژه برای آن انجام شود.

مشکلات لرستان با کار روزمره برطرف نمی‌شود/ نیازمند مدیران جهادی و کار شبانه‌روزی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد آیت‌الله هاشم نیازی در دیدار اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان با تمجید از فعالین این شورا، عنوان کرد: هر مجموعه‌ای که الهی باشد موفق می‌شود و عملکرد آن مورد رضای خداوند قرار می‌گیرد.

وی افزود: خوشبختانه عملکرد شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در لرستان این ویژگی‌ها را داشته است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فعالیت دولت سیزدهم، گفت: اگر دولت در جریان جذب و بکارگیری نیروهای کارآمد نتواند نیروهای مناسبی جذب و بکارگیری کند بعضا دچار مشکل می‌شود.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌ها برای کمک به دولت در راستای حل مشکلات مردم تاکید نمود و خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف در لرستان به استاندار که یک نیروی بومی است کمک کند.

وی اظهارداشت: مشکلات لرستان با کارهای روزمره رفع نمی‌شود و نیازمند کار جهادی و شبانه روزی است.

آیت‌الله نیازی گفت: اگر مدیران میانی و سطح بالا از جنس دولت باشند می‌توان در این شرایط سخت اقتصادی مشکلات را برطرف کرد اما اگر معیار انتخاب افراد غیر از شایستگی و توانمندی باشد کار به درستی پیش نمی‌رود.

وی با تاکید بر اینکه باید نیروهای کارآمد به استاندار معرفی شود، افزود: شرایط استان لرستان پیچیده است، فقر و بیکاری و... در لرستان وجود دارد و باید کار ویژه برای آن انجام شود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول