اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

خروجی آب تصفیه‌خانه فاضلاب سمنان به ۳۵۰ لیتر بر ثانیه می‌رسد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: با ارتقای تصفیه‌خانه فاضلاب سمنان و تکمیل اتصال انشعابات خانگی، ۳۵۰ لیتر بر ثانیه آب از محل پسآب فاضلاب این شهر در افق این طرح تولید می‌شود.

خروجی آب تصفیه‌خانه فاضلاب سمنان به ۳۵۰ لیتر بر ثانیه می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان عصر امروز در بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سمنان اظهار کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سمنان در حال حاضر ۱۰۰ لیتر بر ثانیه خروجی آب دارد که برای افق نهایی آن ۳۵۰ لیتر بر ثانیه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ۲۳۰ کیلومتر طول شبکه فاضلاب شهری سمنان است که تاکنون ۶۰ درصد آن اجرایی شد، اضافه کرد: با ارتقای تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سمنان و تکمیل اتصال انشعابات خانگی، ۳۵۰ لیتر بر ثانیه آب از محل پسآب فاضلاب شهر سمنان در افق این طرح محقق می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بیان کرد: تعداد ۴۲ هزار انشعاب فاضلاب به منازل شهری فروخته شده که از این تعداد تاکنون بالغ‌بر ۲۵ هزار انشعاب به شبکه فاضلاب شهری سمنان متصل شدند.

حمیدی تأکید کرد: اجرای طرح فاضلاب شهری و افزایش ضریب اتصال منازل شهری به شبکه فاضلاب در شهرهای استان سمنان باید تسریع یابد.

وی با بیان اینکه استفاده از پسآب شهری برای تأمین آب موردنیاز صنعت امری حائز اهمیت است، گفت: شهرداری سمنان لازم است تا با همراهی و همکاری بخش خصوصی و صنعت، نسبت به ارتقای ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب شهری به‌منظور استفاده صنعت از خروجی آب اقدام کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: فاضلاب شهری در شهر سمنان بالغ‌بر ۶۰ درصد و در شهرهای شاهرود و دامغان تاکنون ۴۰ درصد اجرایی شده است که ضرورت دارد از بخش خصوصی برای تسریع در این خصوص استفاده شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول