اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

معلمان اصفهانی پیگیر مطالبات خود شدند

صبح امروز جمعی از معلمان با حضور در مقابل اداره کل آموزش و پرورش اصفهان پیگیر برخی از مطالبات خود شدند.معاون اداره کل آموزش و پرورش اصفهان اعلام کرده تشکل‌های مختلف فرهنگیان پیگیر موضوع رتبه‌بندی هستند و موضوع در مجلس در حال پیگیری است.

معلمان اصفهانی پیگیر مطالبات خود شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز جمعی از معلمان در اصفهان و برخی شهرستان‌ها با حضور در مقابل ادارات آموزش و پرورش  پیگیر مطالبات خود در خصوص طرح رتبه‌بندی معلمان شدند.

 

مطالبات معلمان را به مسؤولان کشور اعلام کردیم

سیدمحمد میرپور، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص تجمع امروز معلمان اظهار داشت: این اتفاق توسط معلم‌های رسمی که به‌دنبال طرح رتبه‌بندی هستند پیش آمد؛ تشکل‌های مختلف فرهنگیان پیگیر طرح رتبه‌بندی هستند و موضوع در مجلس در حال پیگیری است.

 

وی افزود: به‌دنبال مطالبه فرهنگیان بر اساس آنچه که قانون تکلیف کرده هستیم و نیاز است مجلس در این باره به جمع‌بندی برسد؛ ما صدای همکاران را به وزارت و مکان‌هایی که نیاز بوده رساندیم و باید منتظر بمانیم و ببینیم مجلس چه تصمیمی می‌گیرد.

میرپور توضیح داد:معلمان به شیوه نامه جدیدی که وزارت آموزش و پرورش داده بود معترض بودند و در این راستا با وزیر مکاتبه‌ای انجام دادیم و درخواست کردیم اصلاحاتی در این شیوه‌نامه انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان در پایان یادآور شد: معلمان پیگیر موضوع مذکور بودند اما خودمان هفته قبل این موضوع را در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش مطرح کردیم و اعلام کردیم این شیوه‌نامه با شیوه‌نامه‌های قبلی تفاوت‌هایی دارد و نیاز به اصلاح دارد.

تشکل‌های انقلابی پیگیر مطالبات فرهنگیان

در همین زمنیه قاسم سلمانی، معاون اسبق اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مجموعه تشکل‌های انقلابی فرهنگیان استان اصفهان، روزهای گذشته به‌دنبال مطالبی که مدت‌هاست درخصوص مطالبات فرهنگیان مطرح است جلسه‌ای برگزار کردند.

وی با اشاره به اینکه شاخص‌ترین مطالبه فرهنگیان موضوع رتبه‌بندی است، توضیح داد: این موضوع در دولت سیزدهم طی تبلیغات انتخابات مطرح شد و پس از آن با همت مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گرفت.

سلمانی یادآورشد: گاهی اوقات مطرح می‌شود که نیاز است تشکل‌های انقلابی از طریق ارتباط گرفتن با مسوولان ذی‌ربط از جمله نمایندگان مجلس، رئیس مجلس، مسوول برنامه و بودجه و... این موضوع را به‌صورت جدی پیگیری کنند تا دغدغه همکاران فرهنگی برطرف شود.

این فعال تشکل‌های فرهنگیان با بیان اینکه غیر از بحث‌های مادی که مطالبه فرهنگیان است، مطالبات دیگری نیز مطرح است، تصریح کرد: این مطالبات شامل کیفیت بخشی آموزشی و شیوه استخدام فرهنگیانی که در تراز جامعه اسلامی هستند می‌باشد؛ همچنین نیاز است دیگر مسائل مانند صندوق ذخیره و جایگاه معلمان مطابق با دید امام(ره) و رهبر معظم انقلاب به طور جدی دنبال شود؛ امیدوارم ارتباط‌گیری با مسوولان مربوطه دنبال شود تا کار به نتیجه برسد.

/انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول