اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تاسیسات گردشگری و صنایع‌دستی برای دریافت تسهیلات یارانه‌دار ثبت نام کنند

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از فراخوان اعطای تسهیلات از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ (یارانه‌دار) ویژه تأسیسات گردشگری و فعالیت های بخش صنایع دستی استان خراسان رضوی خبر داد.

تاسیسات گردشگری و صنایع‌دستی برای دریافت تسهیلات یارانه‌دار ثبت نام کنند

به گزارش فارس به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، احمد دیناری گفت: اعطای تسهیلات تلفیقی و یارانه‌دار به اشخاص حقیقی و حقوقی در قالب برنامه دستورالعمل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور شامل برنامه های ایجاد، توسعه، تولید، اشتغال و کارآفرینی بر مبنای پروژه های بخش گردشگری شامل احداث، تأمین تجهیزات هتل، مراکزاقامتی و ... و رسته های فعالیت بخش صنایع‌دستی، از تسهیلات این ماده قانونی صورت می‌گیرد.

وی افزود: پروژه‌های بالای۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در بخش گردشگری و کارگاه‌های کوچک و متوسط صنایع‌دستی در اولویت هستند.

دیناری در ادامه گفت: تأسیسات گردشگری و فعالان بخش صنایع‌دستی که از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان رضوی مجوز ایجاد و موافقت اصولی (برای تاسیسات گردشگری در حال ساخت، توسعه، تکمیل و تجهیز) و پروانه تولیدی دارند می‌توانند حداکثر تا پایان دی‌ماه سال‌جاری در سامانه اینترنتی my.mcth.ir  با تکمیل فرم های مربوطه و ارائه مدارک و مستندات مورد نیاز و داشتن طرح توجیهی اقتصادی درخواست خود را ثبت کنند.

به گفته معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، نرخ سود این تسهیلات در مناطق کمتر توسعه یافته با مناطق برخوردار متفاوت خواهد بود و  برای تسهیلات سرمایه ثابت حداکثر مدت زمان مشارکت و تنفس به مدت ۲۴ ماه و پس از آن بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماه است. دوره بازپرداخت برای تسهیلات سرمایه در گردش حداکثر۱۲ ماه است.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول