اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دادستان شهریار: اعضای شورای شهر پشت پرده بیشتر ساخت و سازهای غیرمجاز هستند

دادستان شهریار با اشاره به وضعیت نامناسب و حجم زیاد ساخت و سازهای غیرمجاز در حوزه داخلی و حریم شهرهای شهرستان شهریار، گفت: در بسیاری موارد اعضای شوراهای شهر پیگیر این ساخت و سازها هستند و علی‌رغم چندین مورد برخورد، برخی آقایان اصرار بر ارتکاب تخلفات دارند.

دادستان شهریار: اعضای شورای شهر پشت پرده بیشتر ساخت و سازهای غیرمجاز هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، حمید عسگری پور دادستان عمومی و انقلاب شهریار امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع ساخت و ساز غیرمجاز اظهار کرد: ساخت و ساز غیرمجاز متاسفانه وضعیت مناسبی در شهرستان شهریار ندارد و گزارش بازرسان سازمان بازرسی کل کشور نیز موید این موضوع چه در داخل شهرها و چه در حریم شهرها است.

وی با اشاره به حجم زیاد و غیرقابل پذیرش ساخت و ساز غیرمجاز، ادامه داد: در بسیاری موارد اعضای شوراهای شهر پیگیر این ساخت و سازها هستند و متاسفانه علی‌رغم چندین مورد برخورد، برخی آقایان اصرار بر ارتکاب همان تخلفات را دارند که تاکید می‌کنم از منظر ترک فعل مسئولان پرونده‌های قضایی تشکیل خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار بیان‌کرد: برخی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی گویی با شهرها گره‌ خورده و سال‌ها در حال آسیب‌زدن به شهروندان هستند که گویا اراده‌ای برای رفع این معضلات وجود ندارد و در نهایت بایستی از حیث قضایی پیگیری شود.

عسگری‌پور با اشاره به بیان برخی مصادیق، گفت: در خصوص روشنایی و ایمن‌سازی محور چیتگر، ادارات راهداری و برق به وظیفه ذاتی خود در این خصوص عمل نکردند و در خصوص محور روستای اسکمان نیز با تجمع آب‌های سطحی، روزانه در این نقطه تصادفات متعددی رخ می‌دهد و وقتی نمی‌توانیم یک آب سطحی را هدایت کنیم چه انتظاری از مسوولان برای انجام کارهای بزرگتر است و بایستی این معضل طی هفته جاری برطرف شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه گویا در مدت اخیر برخی شهرداران، شوراها و مدیران ادارات به بهانه اینکه در بازه جابه‌جایی مدیران ارشد شهرستان هستیم کار را زمین گذاشته‌اند اما بایستی تا آخرین لحظه کار کنیم.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول