اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

پرداخت ۳۵ هزار وام قرض الحسنه به افراد تحت پوشش کمیته امداد خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت ۳۵ هزار فقره وام قرض الحسنه به نیازمندان استان از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در طول ۵ سال فعالیت این صندوق خبر داد.

پرداخت ۳۵ هزار وام قرض الحسنه به افراد تحت پوشش کمیته امداد خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه ها با اعلام پرداخت ۳۵ هزار وام قرض الحسنه به افراد تحت پوشش کمیته امداد خراسان شمالی از محل صندوق امداد ولایت این نهاد، اظهارکرد: صندوق امداد ولایت از سال ۹۵ به منظور گره‌گشایی از نیازمندان و در راستای اهداف بانکداری اسلامی افتتاح شده است.

وی افزود: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در طول ۵ سال فعالیت خود توانسته بیش از ۳۵ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت و غیر تحت حمایت کمیته امداد اعطا کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در راستای تسهیل شرایط دریافت وام برای جامعه هدف، حداقل ضمانت را برای فرد دریافت کننده وام در نظر گرفته است گفت: تاکنون بیش از ۲۱۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان پرداخت شده است.

الهی راد با بیان اینکه این صندوق بیش از ۱۲ باجه در استان دارد خاطر نشان کرد: شعبه اصلی این صندوق در شهرستان بجنورد در خیابان قیام آماده ارائه خدمات به نیازمندان است.

وی با اشاره به متصل بودن صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به شبکه‌ شتاب گفت: تمام عملیات بانکی مربوط به جذب منابع و پرداخت وام از طریق این شبکه بانکی انجام می‌شود و افراد نیکوکار علاقمند می‌توانند حساب در گردش خودشان را در این صندوق افتتاح و از محل وجوهات اداره شده‌ خود، نسبت به معرفی نیازمندان برای دریافت وام قرض‌الحسنه اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه تا اکنون ۱۱۸ هزار و ۳۰۷ حساب در این صندوق افتتاح‌شده است افزود: طی امسال نیز ۲ هزار و ۶۵۰ فقره تسهیلات به ارزش حدود ۲۸ میلیارد تومان به نیازمندان پرداخت‌شده است.

وی گفت: پرداخت این تسهیلات در بخش‌های اشتغال، کارگشایی، درمان، فرهنگی، ساخت و خرید مسکن و سایر موارد بوده است.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول