اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف احتکار ۳ هزار میلیاردی سیمان و فولاد در هرمزگان

با هوشیاری و تلاش مأموران انتظامی استان هرمزگان یک انبار بزرگ احتکار در بندرعباس شناسایی و ۳ هزار و ۵۹۰ تن سیمان و ۲۲ هزار و ۶۷۲ تن شمش فولاد به ارزش سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال کشف شد.

کشف احتکار ۳ هزار میلیاردی سیمان و فولاد در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی استان در ادامه طرح تشدید مبارزه با احتکار با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی دریافتند، افرادی اقدام به احتکار کالاهای اساسی در منطقه "خانسرخ جاده اسکله بندرعباس" کرده‌اند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و پس از حدود یک ماه کار اطلاعاتی انبار موصوف را شناسایی و با تشکیل اکیپی مشترک با حضور نمایندگان صنعت و معدن به محل اعزام و در بازرسی دقیق و میدانی از انبار مقدار ۳ هزار و ۵۹۰ تن سیمان و ۲۲ هزار و ۶۷۲ تن شمش فولاد احتکار شده کشف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی هرمزگان، ارزش این محموله سنگین احتکاری کشف شده بنا به نظر کارشناسان اقتصادی مربوطه سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است.

 متهم اصلی این پرونده دستگیر و سایر اعضای این باند نیز شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: این عملیات با وقوع زلزله اخیر در استان هرمزگان که مسئولین جهت بازسازی مناطق زلزله زده با کمبود سیمان مواجه بوده، تقارن داشته‌ است و این افراد کلاهبردار انبار موصوف را به صورت کاملا پوششی به محل دپو قاچاق و احتکار کالای اساسی تبدیل کرده و به واسطه رانت خواری و دلالی از آن در راستای منافع شخصی خود بهره برداری و کالا ها را صادر می کردند.

انتهای پیام/ 88055/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول