اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

شهر برای تردد معلولین مهیا نیست/ مدیریت شهری نسبت به مناسب‌سازی شهر اقدامات جدی انجام دهد

عضو شورای شهر قزوین گفت: مدیریت شهری قزوین باید اقدامات جدی و مؤثری را در پیش گرفته و در فضا سازی های شهری توجه ویژه ای به معلولین داشته باشد.

شهر برای تردد معلولین مهیا نیست/ مدیریت شهری نسبت به مناسب‌سازی شهر اقدامات جدی انجام دهد

ولی چگینی رئیس کمیسیون مالی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به روز جهانی معلولین، گفت: متأسفانه فضاهای شهری برای تردد شهروندان معلول قزوینی به هیچ وجه مناسب نیست و باید در راستای مناسب‌سازی شهر برنامه‌ریزی دقیق و عملیاتی وجود داشته باشد.

چگینی افزود: مدیریت شهری قزوین باید در این راستا اقدامات جدی و مؤثری را در پیش گرفته و در فضا سازی‌های شهری توجه ویژه‌ای به این قشر داشته باشد.

این عضو شورا تأکید کرد: شورای اسلامی شهر آمادگی دارد که در این راستا حداکثر همکاری را با مدیران شهری داشته و از برنامه‌های مدیریت شهری حمایت کند، چرا که در سال‌های اخیر در حد مصاحبه و تبریک روز معلول به شهروندان معلولمان توجه کرده‌ایم که به هیچ وجه کافی نبوده و نیست.

ولی چگینی ادامه داد: مدیران اگر می‌خواهند معلولان شهر را به خوبی درک کنند کافیست یک ساعت را در شهر و معابر آن با ویلچر تردد کنند تا مشکلات این عزیزان را به خوبی دریابند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول