اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تأمین هزینه‌های درمان ناباروری توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان قزوین، از اجرای طرحی در راستای تأمین هزینه‌های درمان زوج‌های نابارور خبر داد و گفت: این طرح در راستای کمک به زادآوری و تحقق سیاست‌های جمعیتی و نیز جبران هزینه‌های سنگین درمان ناباروری اجرا می‌شود تا بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را در از نظر اقتصادی در این حوزه کاهش دهیم.

تأمین هزینه‌های درمان ناباروری توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)

 

سید مهدی میرغفاری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قزوین اظهار کرد: پوشش هزینه‌های درمان زوج‌های نابارور توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تأمین می‌شود.

سید مهدی میرغفاری در ادامه افزود: یکی از مشکلات اساسی امروز ما نحوۀ مدیریت در سطح جامعه است، اگر مدیریت صحیح، به‌روز و زبده وجود داشته باشد، جمعیتِ بیشتر تبدیل به یک فرصت و برگ برنده شده و منجر به افزایش توان و ظهور استعداد‌های قوی‌تر و خلاقانه‌تر در کشور می‌شود.

 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) قزوین در ادامه اذعان کرد: بنیاد 15 خردادِ این ستاد در زمینۀ فعالیت‌های امور اجتماعی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، جهت تأمین کمک هزینۀ درمان زوج‌های نابارور ورود و برنامه‌ریزی کرده و طرح جامعی را به موعد اجرا درآورده است.

 میرغفاری با بیان اینکه دهک‌های یک تا پنج درآمدی در سطح استان قزوین تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت، ابراز کرد: این افراد می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی بنیاد احسان ثبت نام کنند، پس از انجام اعتبار سنجی و مراحل پیش بینی شده، از طریق بنیاد 15 خرداد برای درمان آن‌ها اقدام خواهد شد.

وی افزود: این طرح در راستای کمک به زادآوری و تحقق سیاست‌های جمعیتی و نیز جبران هزینه‌های سنگین درمان ناباروری اجرا می‌شود تا بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را در از نظر اقتصادی در این حوزه کاهش دهیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان قزوین در پایان گفت: با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بخشی از خدمات اجتماعی که تا پیش از این توسط بنیادهای احسان و برکت ارائه می‌شد، از امروز با افتتاح سامانه جامع خدمات اجتماعی بنیاد ۱۵خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام به آدرس https://۱۵۴۲.ir به مردم ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول