اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بسیج دانشجویی فریادگر عدالت علیه ظلم دانشگاه علوم پزشکی گلستان نسبت به گنبدکاووس باشد

امام‌جمعه گنبدکاووس گفت: متاسفانه با وجود ظرفیت‌های موجود برای راه‌اندازی دانشکده دندانپزشکی و یا دانشکده پزشکی، مدیران استانی مانع از راه‌اندازی آن شده و نسبت به مردم خوب این شهرستان ظلم کرده و سبب عقب‌ماندگی شهرستان ما شده است.

بسیج دانشجویی فریادگر عدالت علیه ظلم دانشگاه علوم پزشکی گلستان نسبت به گنبدکاووس باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در نماز جمعه شهرستان در مصلی امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: بیش از پنج سال از آغاز جنگ ریاض علیه یمن می‌گذرد و آنها در ابتدا اعلام کردند که ظرف دو هفته خواهند توانست یمن را در تصرف خود درآورند اما با همه موشک باران‌ها، محور مقاومت توانست عظمت و عزت خود را در دنیا ثابت کند.

وی تصریح کرد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، امروز جهان در دست چهار و یا سه قدرت نبوده و باید گفت امروز قدرت انقلاب اسلامی و محور مقاومت در مقابل استکبار حرف اول را می‌زند.

* دولت جدید ماهانه ۱۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبلی را پرداخت می‌کند

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به عملکرد ۱۰۰ روز دولت دکتر رئیسی خاطرنشان کرد: نگاه جهت‌دار و غربگرایانه دولت‌های قبلی، تنبلی در مدیریت عدم مبارزه با رانتخواری در دولت قبل سبب شده تا دولت جدید، مدیریت کشور را با مشکلات فراوانی تحویل بگیرد و در حال حاضر دولت جدید ماهانه ۱۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل را پرداخت می‌کند و با وجود همه این مشکلات توانسته در این مدت کوتاه مدیریت خوبی بر امور داشته باشد.

وی ادامه داد: با همه تبلیغات نادرست و غربی دولت قبل، دکتر رئیسی توانست در‌ مدت کوتاه مردم کشور را علیه بیماری کرونا واکسینه نماید و در مراحل بعدی مشکل آب، جمعیت تنش‌زدایی از وضعیت اقتصاد و معیشت مردم گام‌های خوبی برداشته خواهد شد.

ترابی با اشاره به ظلم دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان نسبت به شهرستان گنبدکاووس مبنی بر عدم راه‌اندازی دانشکده پزشکی گفت: در تمام شهرستان‌های ویژه کشور که مانند گنبدکاووس فرمانداری ویژه دارند با وجود‌ نیمی از جمعیت شهرستان گنبدکاووس دانشکده و حتی دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی دایر بوده و آنها در حال تربیت نیروهای متخصص هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه با وجود ظرفیت‌های موجود برای راه‌اندازی دانشکده دندانپزشکی و یا دانشکده پزشکی مدیران استانی به ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان مانع از راه‌اندازی آن شده و نسبت به مردم خوب این شهرستان ظلم کرده و سبب عقب‌ماندگی شهرستان ما شده است.

امام‌جمعه گنبدکاووس بیان کرد: با تربیت نیروهای متخصص و فوق‌تخصص در پزشکی می توانیم صادرات این نیروها را به کشورهای دیگر داشته و با این کار علاوه بر افزایش دانش پزشکی در نشر فرهنگ ایران اسلامی و اسلام تلاش کنیم.

وی ادامه داد: بسیج اساتید، بسیج دانشجویی، بسیج ادارات و دانشگاه‌ها فریاد عدالت‌خواهی خود را نسبت به ظلم دانشگاه علوم پزشکی گلستان به گنبدکاووس اعلام کرده و در این راستا مطالبه جدی و پیگیر داشته باشند.

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول