اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نماز جمعه زنجان به میزبانی دانشجویان اقامه شد

مدیر اجرایی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه زنجان گفت: برای تکریم روز دانشجو، نماز جمعه این هفته درزنجان همزمان با شهرستان‌های، ابهر، خرمدره، ماهنشان و سلطانیه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به میزبانی قشر کثیری از دانشجویان برگزار شد.

نماز جمعه زنجان به میزبانی دانشجویان اقامه شد

صمد بهنام، مدیر اجرایی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه زنجان امروز در گفت‌وگو یا خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: برای تکریم روز دانشجو، نماز جمعه این هفته در زنجان همزمان با شهرستان‌های، ابهر، خرمدره، ماهنشان و سلطانیه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به میزبانی قشر کثیری از دانشجویان برگزار شد.

مدیر اجرایی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه زنجان عنوان کرد: سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای زنجان اقامه شد، آقای مولایی از فعالان بسیج دانشجویی استان بود که به عنوان  نماینده دانشجویان بسیجی سخنرانی کرد.

وی هدف از برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه به میزبانی دانشجویان را تکریم روز دانشجو عنوان کرد و افزود: همزمان با زنجان، در شهرستان‌های ابهر، خرمدره، ماهنشان و سلطانیه سخنران پیش از خطبه توسط یکی از دانشجویان فعال بسیجی هر شهرستان برگزار شد.

بهنام تصریح کرد: برپایی ایستگاه سلامت که توسط گروه‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد از دیگر فعالیت‌های نماز جمعه این هفته بود که با حضور دانشجویان انجام شد.

مدیر اجرایی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه زنجان در ادامه با اشاره به اینکه تلاوت قرآن قبل از برگزاری نماز توسط قاری ممتاز آقای کردلو خوانده شده بیان کرد: در صورت امکان برگزاری این برنامه در ۲۷ آذرماه سال جاری هم  تکرار خواهد شد.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول