اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

وزیر نیرو: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از اهداف سفر دولت به لرستان است

وزیر نیرو گفت: در سفر دولت به لرستان تصمیمی که در واقع گرفته شده این بوده که طرح‌های نیمه‌تمام و طرح‌هایی که در واقع اجرای آن با رکود مواجه شده را سرعت بدهیم.

وزیر نیرو: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از اهداف سفر دولت به لرستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی اکبر محرابیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سد معشوره از جمله مهمترین سدهای مهم استان است که مطالعات این سد نزدیک به ۱۸ سال پیش شروع شد، گفت: با تکمیل مطالعات این سد، سال ۹۲ عملیات اجرایی آن شروع شده و متاسفانه در طی ۸ سال گذشته این سد کمتر از ۱۰ درصد پیشرفت داشته است. 

وی افزود: تونل انحراف احداث شده و به اصطلاح پیشرفت کار فوق‌العاده کند بوده است. 

وزیر نیرو خاطر نشان کرد: در سفر رئیس جمهور و دولت تصمیمی که در واقع گرفته شده این بوده که طرح‌های نیمه‌تمام و طرح‌هایی که در واقع اجرای آن با رکود مواجه شده را سرعت بدهیم. 

وی گفت: برای تامین مالی این سدمطالعاتی شده؛ که نیاز به تامین مالی قابل توجهی دارد و روش‌های مختلفی را در نظر گرفتیم برای تأمین مالی، انشالله با مصوبه سفر استانی بتوانیم به اجرای این سد سرعت دهیم . 

محرابیان خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این سد کنترل سیلاب، تخصیص آب شرب، صنعت و کشاورزی در سقف تخصیص استان است که انشاالله با اجرای آن در موضوع اشتغال و رونق و مهمتر از همه کنترل سیلاب بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول