اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تندترین نقدها را می‌پذیریم/اگر رسانه نبود برخی‌ها مدام رنگ عوض می‌کردند

نماینده مردم بویراحمد و دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: تندترین نقدها را به جان می‌خرم.

تندترین نقدها را می‌پذیریم/اگر رسانه نبود برخی‌ها مدام رنگ عوض می‌کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج مهدی روشنفکر در جمع اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت حادثه اتوبوس دهدشت تهران اظهار کرد: بنای کار ما این است که از نقد در مسیر کار خود استفاده کنیم.

وی گفت: اگر رسانه ها نبودند روزانه بسیاری از افراد رنگ عوض می کردند و بعضی هم رنگ ها را تغییر می دادند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نقدهای درون گفتمانی ندای وحدت را رصد کنید درون همین جریان گاه تندترین نقدها بر ما وارد می‌شود که آن را برای خود رحمت می دانیم و نقد منصفانه را با آغوش باز می‌پذیریم.

این نماینده مردم در مجلس در خصوص تغییرات مدیریتی در استان گفت: بر اساس بیانیه گام دوم به این موضوع فکر می‌کنیم در ایام انتخابات شعار های پنجگانه داشتیم که یکی از آنها توجه به جوانان و دیگری بازگشت به مردم بوده و همین راه را ادامه خواهیم داد.

وی گفت: در این مدت هم تکیه بر جوانان داشتیم و نشان دادیم که به آنها اعتماد داریم باید قدردان مردم باشیم که به زیبایی پای نظام مانده‌اند.در هر شرایط وارد صحنه می شوند و انقلاب و حاکمیت را حمایت می‌کنند.

وی در ادامه گفت: در طول مدتی که در مجلس حضور داریم به جای شعار دادن و مشغول کار هستیم و به عنوان خادم مردم مشکلات آنها را بررسی می‌کنیم و تا آنجا که می‌شود برای رفع آنها تلاش می‌شود همچنین در راه توسعه استان با همه توان خود قدم برداریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول