اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

امیرعبداللهیان: باید از ظرفیت امور خارجه برای رونق اقتصادی استفاده کنیم

وزیر امور خارجه با اشاره به اولویت‌ها و اهداف پیش‌روی وزارت خارجه گفت: کار دولت بسیار سخت است و ما باید از ظرفیت امور خارجه برای رونق اقتصادی و توسعه پایدار استفاده کنیم.

امیرعبداللهیان: باید از ظرفیت امور خارجه برای رونق اقتصادی استفاده کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسین امیرعبداللهیان امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه مردم از دولت انتظارات بسیاری دارند، اظهار کرد: کار دولت بسیار سخت است و ما باید از ظرفیت امور خارجه برای رونق اقتصادی و توسعه پایدار اقتصادی استفاده کنیم.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت امور خارجه برای ترویج آموزه‌های فرهنگی اسلام اضافه کرد: در وزارت امور خارجه می‌توانیم از ظرفیت حوزه‌های علمیه در راستای ترویج آموزه‌ها و اندیشه‌های دینی استفاده کنیم.

وزیر امور خارجه با اشاره به جایگاه معنوی اعتاب مقدس و اهمیت همجواری با حرم اهل‌بیت(ع) گفت: بنده در گذشته، سه سال سفیر ایران در عراق بودم و هر آنچه دارم از برکت زیارت حرم‌های اهل‌بیت(ع) در آن سه سال است.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول