اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

بسته خبری پلیس یزد: از دستگیری قاتل خانوادگی تا شناسایی سارق طلای کودکان

فرمانده انتظامی یزد با بیان این که ناامن کردن محدود استحفاظی این استان را برای هرگونه جرم و جنایت اولویت اول و جدی پلیس دانست و گفت: افزایش دستاوردهای ناجا در کشف جرم و مقابله سریع در گرو استمرار همراهی شهروندان با پلیس است.

بسته خبری پلیس یزد: از دستگیری قاتل خانوادگی تا شناسایی سارق طلای کودکان

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد صبح امروز در خصوص دستاوردهای پلیس در جمع خبرنگاران حاضر و شد و اظهار کرد: در پی اعلام خبر مرگ یک زن و فرزند وی در شهر مجومرد اشکذر به پلیس موضوع در دستور کار ویژه قرار گرفت و بلافاصله ماموران کلانتری اشکذر در محل حاضر و با جسد بی جان زنی ۴۲ ساله و پسر ۱۴ ساله‌اش که به قتل رسیده بودند روبرو شدند.

وی افزود: متعاقب آن جسدی در بیابان‌های اطراف اشکذر که به قتل رسیده و سوزانده شده بود توسط پلیس کشف شد.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: بلافاصله تیم خبره‌ای از کارآگاهان پلیس تشکیل و با هماهنگی دادستان اشکذر، با استفاده از سرنخ‌های بدست آمده از صحنه جرم و با دقت عمل و هوشیاری پلیس و همچنین با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شیوه‌های خاص پلیسی، فرزند بزرگ خانواده، مورد ظن پلیس واقع شد.

بهدانی فرد افزود: پلیس  در یک عملیات غافلگیرانه متهم و همدستش را که از محل متواری شده بودند شناسایی و دستگیر کرد.

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در یزد

سرهنگ سعیدزینلی در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت محله محور، طرح تشدید مقابله با معتادان پرخطر و توزیع کنندگان موادمخدر در شهرستان طی هفته گذشته به اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران این فرماندهی در اجرای این ماموریت توانستند 43 معتاد را با موادمخدر در سطح شهر یزد دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: مردم بدانند ماموران انتظامی شهرستان قاطعانه با هرگونه قانون شکنی برخورد خواهند کرد و این امر مستلزم تقویت تعاملات درون و برون سازمانی پلیس با مردم و دیگر ادارات تاثیر گذار در تامین نظم و امنیت است.

 توقیف محموله گاو قاچاق در محور یزد

سرهنگ غلامرضا برزگر در این خصوص اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق دام و عرضه خارج از شبکه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یزد قرار گرفت.

وی با اشاره به کنترل محورهای مواصلاتی "یزد-کرمان" افزود: ماموران پلیس هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیون بنز تک که با محموله احشام در حال حرکت بود را جهت بررسی مدارک متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد ضمن اشاره به کشف شش راس گاو فاقد مجوز از این کامیونها خاطرنشان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

کشف محموله کود شیمیایی قاچاق در "خاتم "

سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران ایستگاه بازرسی "هرات" شهرستان خاتم با کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی "هوو" مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از تریلی ۲۳ تن کود شیمیایی خارجی قاچاق را که از جنوب کشور به شهرهای مرکزی حمل می شد را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه در این خصوص دو متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شدند افزود: محموله کشف شده تحویل گمرک استان شد.

ناکامی قاچاقچیان هروئین و شیشه در خاتم

سردار بهدانی‌فرد در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از جابجایی موادمخدر توسط قاچاقچیان مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران با تشکیل تیمی به مسیر حرکت قاچاقچیان اعزام و در یک عملیات ضربتی خودروی سواری "پارس" مربوط به آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: ماموران در بازرسی دقیق از خودرو ۷ کیلو و۶۰۰گرم هروئین و ۳کیلو۷۰۰گرم شیشه که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف کردند.

سردار بهدانی فرد خاطرنشان کرد: که در این راستا یک متهم دستگیر و پس تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری سارق طلا و جواهرات کودکان در بافق

سرهنگ شهرام طولابی‌نژاد گفت: مأموران پلیس آگاهی بافق با اطلاع از سرقت طلاآلات کودکی در بافق، اقدامات لازم جهت شناسایی و دستگیری سارق را انجام دادند.

وی افزود: با اقدامات فنی پلیسی و تلاش شبانه روزی، مأموران پلیس آگاهی بافق موفق شدند سارق را که خانمی جوان بود شناسایی کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: سارق در بازجویی پلیسی ابتدا منکر سرقت طلاآلات کودکان شد ولی پس از مدتی با قرار گرفتن در برابرادله پلیس، لب به اعتراف گشود و گفت: "با دیدن دختربچه ها در کوچه و خیابان آنها را فریب می دادم و به کوچه های خلوت می‌کشاندم و طلاآلات آنها را سرقت می کردم".

فرمانده انتظامی بافق دراین خصوص به خانواده ها هشدارداد که کودکان خود را به طلا و زیورآلات آراسته نکنید و آنها را تنها درکوچه و خیابان به قصد بازی رها نکنید زیرا سارقان هر لحظه درکمین هستند.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول