اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

«نهبندان» اولین مقصد سفر شهرستانی استاندار خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی اولین سفر شهرستانی خود را از شهرستان نهبندان آغاز و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر، دیدار با مادر شهید «سالمی» و بازدید از سایت اقدام ملی مسکن، ۲ طرح اکسید منیزیم و کنسانتره آهن در شهرک صنعتی، از جمله برنامه‌های این سفر یک روزه است.

«نهبندان» اولین مقصد سفر شهرستانی استاندار خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «جواد قناعت» استاندار خراسان‌جنوبی اولین سفر شهرستانی خود را از شهرستان نهبندان آغاز کرد و در بدو ورود به نهبندان، مورد استقبال امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان قرار گرفت.

ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر، دیدار با مادر بزرگوار شهید «سالمی» و همچنین بازدید از سایت اقدام ملی مسکن، ۲ طرح اکسید منیزیم و کنسانتره آهن در شهرک صنعتی، مجتمع گلخانه‌ای فاز ۱ و ۲ و نیز دیدار با امام جمعه شهرستان از جمله برنامه‌های این سفر یک روزه است.

«جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی در دیدار با خانواده شهید «سالمی» در شهرستان نهبندان، اظهار داشت: اگر با وجود مشکلات ناشی از عداوت دشمنان، کشور همچنان پابرجاست و مردم پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند، مطمئناً به برکت خون شهداست.

وی با بیان اینکه خون شهدا از مؤلفه‌های اصلی حفظ انقلاب و نگهداشت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بیان داشت: ما مدیون خون شهدا هستیم و با دعای خیر مادران و پدران شهدای بزرگوار، کشور از مشکلات رهایی یابد.

قناعت متذکر شد: به برکت نفس گرم والدین عزیز شهدا ما هم خواهیم توانست مشکلات معیشتی مردم و مسائل زیرساختی منطقه را حل کنیم و در توسعه و پیشرفت شهرستان نهبندان و استان موفق باشیم.

شهید «محمدرضا سالمی» متولد آبان‌ماه ۱۳۴۸ روستای الوند شهرستان نهبندان است که بعد از استخدام در اداره اطلاعات در شهرستان زاهدان سکونت داشت. این شهید بزرگوار در شهریور ماه ۱۳۷۲ در جریان یک مأموریت در منطقه ایرانشهر در کمین اشرار گرفتار و بر اثر اصابت گلوله به ناحیه سر به شهادت می‌رسد.

 استاندار خراسان‌جنوبی سپس از سایت اقدام ملی مسکن در نهبندان با هدف بررسی وضعیت اجرای پروژه‌ها و پیشرفت فیزیکی واحدهای در دست ساخت به بازدید این پروژه رفت.

این بازدید با همراهی نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل ستادی و استانی، امام جمعه، فرماندار و گروهی از مسئولان شهرستان نهبندان انجام شد.

به گزارش فارس؛ تعداد متقا ضیان اقدام ملی مسکن در نهبندان ۳۷۵ نفر هستند که زمین لازم به تمام متقاضیان تخصیص داده شده است.

تعداد ۱۲۶ نفر از متقاضیان برای دریافت تسهیلات، با بانک انعقاد قرار بسته‌اند که از این تعداد برای همه ۳۷۵ واحد پروانه ساختمانی صادر و در تعداد ۲۹۵ واحد نیز عملیات فوندانسیون به اتمام رسیده است.

از مجموع واحدهای در دست احداث، برای ۴۸ واحد سقف اجرا شده و ۱۴ واحد نیز به مرحله سفتکاری رسیده و در بحث اجرای زیرساخت‌های لازم شبکه آب برای ۱۰۰ درصد پروژه اجرا شده و عملیات اجرای شبکه برق نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول