اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

جبلی: به نقدهای منصفانه همراه با راه حل نیاز داریم/ امیدوارم نقش سازنده‌تری در رساندن صدای مردم داشته باشیم

رئیس سازمان صداوسیما گفت: ما برنامه گفت و گو محوری را طراحی خواهیم کرد که محوریت آن انتقاد از صداوسیما باشد. چون ما به نقدهای منصفانه همراه با ارائه راه حل نیاز داریم.

جبلی: به نقدهای منصفانه همراه با راه حل نیاز داریم/ امیدوارم نقش سازنده‌تری در رساندن صدای مردم داشته باشیم

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما در حاشیه دیدار صمیمانه رییس رسانه ملی با نمایندگان تشکل های دانشجویی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره اینکه آیا صداوسیما برنامه ای برای تهیه برنامه های صریح گفت و گو محور دارد؟ گفت: ما برنامه گفت و گو محوری را طراحی خواهیم کرد که محوریت آن انتقاد از صداوسیما باشد. چون ما به نقدهای منصفانه همراه با ارائه راه حل نیاز داریم.

وی ادامه داد: این نقدها به ما کمک می کند به صورت شفاف، دقیق، منصفانه و همراه با ارائه راه حل به عملکرد رسانه ملی بپردازیم و ان شا الله در سازمان صداوسیما برنامه ای برای شنیدن این راه حل ها خواهیم داشت. 

وی درباره انتقادهای وارده به شیوه گفت و گوی رییس جمهور با مردم و اینکه آیا بنا دارید گفت و گو ها را صریح تر و چالشی تر کنید؟ اظهارداشت: امیدواریم در گفت و گوهای آینده نهاد رسانه ای دولت و نهاد رسانه ای ریاست جمهوری با همکاری صداوسیما بتوانند نقش سازنده تری را در رساندن صدای مردم و مطالبه از مسئولین و مصاحبه منصفانه مطالبه گرانه از مقامات عالی در کشور ایفا کنند.

وی در ادامه درباره نقش رادیو در رسانه ملی گفت: نقش رادیو‌ آنقدر مهم است که رسانه ای که توانست فتنه سامانه های سوخت را خنثی کند رادیو بود. رادیو رسانه صمیمی گرم و همراه با مردمی است که در بیشتر مواقع به تنهایی می تواند مدیریت بسیاری از چالش ها و مدیریت فرهنگی را به عهده بگیرد. 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول