اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ثبت نام ۱۷ هزار نفر در خراسان شمالی در طرح نهضت ملی مسکن/تمدید ثبت نام تا آخر آذرماه

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: تا تاریخ ۱۳ آبان ۱۴۰۰، در طرح نهضت ملی مسکن، ۱۷ هزار و ۵۷۰ متقاضی در خراسان شمالی ثبت نام کرده اند.

ثبت نام ۱۷ هزار نفر در خراسان شمالی در طرح نهضت ملی مسکن/تمدید ثبت نام تا آخر آذرماه

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه ها با اعلام تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن تا آخر آذر ماه در استان، اظهارکرد: در پی افزایش تقاضای تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن، نام‌نویسی در این طرح تا آخر آذر ماه تمدید شد و متقاضیان عزیز می‌توانند ثبت‌نام در مرحله اول نهضت ملی مسکن را در سامانه مربوطه انجام دهند.

وی به تعداد ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و افزود : تا تاریخ ۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۷ هزار و ۵۷۰ متقاضی در خراسان شمالی ثبت نام کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در ادامه اضافه کرد: در آشخانه ۲ هزار و ۲۵ متقاضی، اسفراین ۲ هزار ۶۲۷ متقاضی، ایور ۱۳۴ متقاضی، بجنورد ۷ هزار و ۸۵۷ متقاضی، تیتکانلو ۳۵ متقاضی، جاجرم یک هزار و ۳۲۷ متقاضی، درق ۲۲۶ متقاضی، راز ۱۱۵ متقاضی، شیروان ۲هزار و ۶۱۹ متقاضی و گرمه ۶۰۵ متقاضی که در کل ۱۷ هزار و ۵۷۰ متقاضی در استان تا امروز ثبت نام کردند.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول