اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

عملیات لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت محور «فردوس- دیهوک»

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فردوس از عملیات لکه‌گیری هندسی و روکش حفاظتی آسفالت محور «فردوس- دیهوک» خبر داد.

عملیات لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت محور «فردوس- دیهوک»

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، «احمد آخوندی» رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  شهرستان فردوس ظهر امروز در جمع خبرنگاران، از آغاز عملیات لکه گیری هندسی و آسفالت در محور فردوس دیهوک و سایر محورهای شهرستان خبر داد.

وی بیان داشت: در راستای افزایش ارتقای ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی فردوس و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت در محورهای شهرستان آغاز و اجرایی  شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فردوس تصریح کرد: با توجه به آمار بالای تردد خوردوهای عبوری و ترانزیتی در محورهای شهرستان فردوس و در راستای افزایش ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی، رفاه حال کاربران جاده‌ای و رضایت‌مندی عمومی، عملیات لکه‌گیری آسفالت ‌به‌صورت پیمانی از شهریور ماه سال جاری آغاز شده که برای اجرای این عملیات حدود ۷۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

آخوندی افزود : بخشی از این پروژه تکمیل و بخش دیگر آن در دست انجام و اعتبار این پروژه بالغ بر۷ میلیارد ریال است که با اجرای این عملیات ضمن رفع خرابی‌های موجود از پیشرفت خرابی‌ها به لایه‌های‌ زیرین و مابقی سطح رویه جلوگیری خواهد شد و رویه آسفالت بهسازی و سطح سرویس مناسبی به‌وجود خواهد آمد.

وی مطرح کرد: از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقای وضعیت شبکه راه‌‌های مواصلاتی فردوس است که این امر نیازمند روکش آسفالت در محورهای اصلی و روستایی است که با توجه به عمر بالای آسفالت این محورها، باعث ایجاد ترک‌هایی در سطح آسفالت شده که نیاز به روکش دارد محدودیت اعتبارات، امکان اصلاح و روکش آسفالت تمامی راه‌های شهرستان را نمی‌دهد و از همین رو محورهای پرتردد در اولویت هستند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول