اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رئیس‌جمهور و دولت، لرستان را از تنش شدید آبی نجات دهند

نماینده کوهدشت در مجلس از رئیس جمهور و وزیر نیرو خواست در سفر استانی به لرستان از سدهای در حال احداث بازدید کرده و بودجه آن را تخصیص دهند؛ چراکه لرستان در تنش شدید آبی است.

رئیس‌جمهور و دولت، لرستان را از تنش شدید آبی نجات دهند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدرضا مبلغی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی امرووز (سه شنبه 16 آذر ) در جلسه علنی مجلس و در تذکر شفاهی اظهار داشت: لرستان در تنش شدید آبی است و علاوه بر آب کشاورزی، مردم این استان در تامین آب شرب هم مشکل دارند.

وی افزود: چرا در تصمیم‌گیری‌ها درباره آب در خصوص لرستان بحثی نمی‌شود. آیا می‌شود که یک استان در تامین آب کشاورزی و آب شر بی‌بهره باشد، در حالی که این استان منشأ آب است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا وزارت نیرو درباره احداث سدهای لرستان جدیت لازم را ندارد؛ ما می‌خواهیم سیاست‌های غلط گذشته ادامه نیابد.

مبلغی با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور به لرستان گفت: با توجه به اهمیت احداث سدها در لرستان از آیت‌الله رئیسی و وزیر نیرو می‌خواهم از سدهای در حال احداث این استان بازدید کرده و دستورات لازم را برای تخصیص بودجه احداث آن صادر کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول